کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۵۵۱۴
تاریخ خبر:

حراج سوزوکی نقره‌ای و ویلای دریاکنار زنجانی

روزنامه هفت صبح | یک: یک آگهی در کانال‌های تلگرامی دست به‌دست می‌شود درباره حراج برخی از اموال بابک زنجانی. این آگهی شامل یک ویلا و یک موتور‌سیکلت است‌. این ویلا در دریا‌کنار خیابان ششم قرار دارد. شهرک دریا‌کنار در کیلومتر سه جاده بابلسر به سمت فریدون‌کنار است‌. اگر می‌خواهید در مزایده شرکت کنید، بدانید که قیمت پایه این ویلا ۲۹ میلیارد تومان ارزیابی شده است‌.

ویلایی و دوبلکس است و سه‌خوابه به مساحت ۳۳۶ متر‌مربع در زمینی به مساحت ۶۷۰ متر‌مربع‌. زمان ساخت ویلا هم هشت سال است. یعنی بنده خدا اصلا وقت نکرد از ویلایش استفاده کند. پارکینگ سرپوشیده دارد و انباری و سرایداری و از این چیزها. با این حال اگر خواستید در مزایده این اموال که روز چهارم آذر برگزار می‌شود، شرکت کنید به قیمت پایه ۲۹ میلیارد تومانی‌اش خوب فکر کنید‌. البته شهرک دریا‌کنار بسیار زیباست.

یک موتور‌سیکلت سوزوکی چهار سیلندر ۱۳۰۰‌سی‌سی هم در این حراجی وجود دارد که با قیمت سرسام‌آور ۹۵۰ میلیون تومان قیمت پایه در این مزایده شرکت می‌کند. با توجه به محدودیت‌های تردد موتورهای هزار سی‌سی به بالا مشخص نیست که برنده احتمالی این موتور سوزوکی نقره‌ای ارزشمند چطور می‌خواهد از آن استفاده کند.

از طرف دیگر اعلام شده که این موتور مدل ۲۰۰۳ فاقد سند مالکیت است‌! خدا می‌داند اگر سندش درست بود چه قیمتی می‌داشت؟متقاضیان پنجشنبه ۴ آذر تشریف ببرند پلاک ۱۱۲ خیابان کریم‌خان و یادشان باشد ده درصد قیمت پیشنهادی‌شان را باید در جا واریز کنند‌!

دو: حرف‌های آقای حسن نوروزی نماینده مجلس کمی بیش از اندازه بود. گفتن اینکه «یکی از آنهایی که به مردم (در آبان ۹۸‌) شلیک کرد، من بودم. حالا چه کسی می‌خواهد ما را محاکمه کند؟ طرف آمده بانک را آتش بزند و ما هم او را کشتیم. چه کسی را می‌خواهید محاکمه کنید؟» جناب نوروزی، لحن و کلمه هم مهم است‌. اینطور استفاده از کلمات به بهانه صداقت یا صراحت و یا خدای‌ناکرده طنازی صورت خوشی ندارد. هم در زمین و هم در کائنات. چه بگوییم والله‌!

کدخبر: ۴۲۵۵۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر