کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۳۳۴۳
تاریخ خبر:

جولان ستاره‌ها در شبکه نمایش خانگی

روزنامه هفت صبح ، گروه تلویزیون | با پایان مراحل تولید «مانکن»، «خواب‌زده» و «دل» و شروع پیش‌تولید سریال‌های «عاشقانه۲»، «هم‌گناه» و «آقازاده»، پای ستاره‌هایی مثل پرستویی، فروتن و … به این شبکه باز می‌شود.

در حال حاضر تکلیف شش سریال جدید برای شبکه نمایش خانگی روشن شده و به نظر می‌رسد بعد از پایان سریال «هیولا»، توزیع آنها یکی یکی شروع می‌شود. سه سریال «مانکن»، «خواب‌زده» و «دل» درحال گذراندن مراحل پایانی تولید هستند و سه سریال «عاشقانه‌۲»، «هم‌گناه» و «آقازاده» هم در آستانه تولید به سر می‌برند. نکته قابل توجه اینجاست که کماکان حضور ستاره‌های سینما در سریال‌های نمایش خانگی پررنگ است و بازیگرانی مثل پرویز پرستویی، محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، محمدرضا گلزار، مهتاب کرامتی، حامد بهداد، مریلا زارعی و … در این سریال‌ها نقش دارند.

*** تجربه جدید فروتن و زارعی
حسین سهیلی‌زاده، اواخر اسفند ۹۷ سریال «مانکن» را براساس فیلمنامه بابک کایدان کلید زد و تا الان بیشتر از ۸۰درصد قسمت‌های آن تصویربرداری شده است. محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، حسین پاکدل، الهام پاوه نژاد و … بازیگران این سریال هستند.

محمدرضا فروتن، تجربه بازی در سریال‌هایی مثل «سرنخ»، «از یاد رفته»، «سرزمین کهن» و «روزهای به یادماندنی» را دارد اما غیر از «رالی ایرانی» در هیچ کدام از سریال‌های شبکه نمایش خانگی حضور نداشته است. مریلا زارعی هم برای اولین بار بازی در سریال نمایش خانگی را تجربه کرده است.

*** اولین سریال ترسناک مقدم
«خواب‌زده» اولین تجربه کارگردانی سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی است. او که به عنوان کارگردان پرکار تلویزیون شناخته می‌شود قبل از شروع تولید «پایتخت۶» سراغ ساخت «خواب‌زده» رفت و تولید آن را از اواسط دی شروع کرد. مقدم این‌بار با همکاری سعید نعمت‌الله، یک سریال در ژانر وحشت ساخته است؛ ژانری که پیش‌تر نه خودش و نه نعمت‌الله تجربه‌ای درباره آن نداشته‌اند. مهدی سلطانی، لادن مستوفی، علیرضا شجاع‌نوری، پریوش نظریه و … از جمله بازیگران این سریال هستند. تصویربرداری «خواب‌زده»، اردیبهشت امسال به پایان رسید و در انتظار ورود به شبکه خانگی است.

*** بازگشت بهداد به نمایش خانگی
قرار بود منوچهر هادی «دل» را با محمدرضا گلزار و محمدرضا فروتن بسازد اما حضور این دو بازیگر منتفی شد و بهمن ۹۷ با حضور ساره بیات، حامد بهداد، سعید راد، بیژن امکانیان، مهراوه شریفی‌نیا و … جلوی دوربین رفت. حامد بهداد چند سال پیش در سریال «دندون طلا» با داود میرباقری همکاری کرده بود. این سریال به نویسندگی بابک و میثم کایدان و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی کماکان درحال تولید است. چند روز پیش منوچهر هادی در اینستاگرام اعلام کرده که ۴۵ روز تا پایان تصویربرداری باقی مانده است.

*** حضور قطعی گلزار در عاشقانه‌۲
هنوز وارد مرحله پیش‌تولید نشده است چون منوچهر هادی کماکان درحال تولید سریال «دل» است و تا دو ماه دیگر عملا امکان شروع این پروژه را ندارد. «عاشقانه۲» در ادامه فصل اول ساخته شده و به نظر می‌رسد اکثر بازیگران فصل یک در آن حضور داشته باشند اما هنوز حضورشان به طور قطعی اعلام نشده است. درحال حاضر بازی محمدرضا گلزار در فصل دوم «عاشقانه» قطعی شده و از آنجایی که ساره بیات در حال حاضر مشغول بازی در سریال «دل» است این احتمال وجود دارد که همکاری‌اش را با هادی در «عاشقانه۲» هم ادامه دهد. درحال حاضر سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور، مشغول نگارش این سریال هستند.

*** کیایی، پرستویی و قاضیانی
مصطفی کیایی به تازگی برای ساخت اولین سریالش در شبکه نمایش خانگی مجوز گرفته و فعلا در مرحله انتخاب بازیگر است. درحال حاضر حضور پرویز پرستویی، هنگامه قاضیانی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی و پدرام شریفی قطعی شده. پرستویی و قاضیانی پیش‌تر بازی در شبکه نمایش خانگی را تجربه نکرده‌اند. کیایی پیش از این تجربه ساخت سریال نداشته و باید دید در این زمینه چه می‌کند.

*** همکاری امین حیایی و هاشم‌پور
حامد عنقا ۹ سال پیش فیلمنامه دو فصل «قلب یخی» را برای محمدحسین لطیفی نوشته بود اما از آن موقع به بعد فعالیت دیگری در شبکه نمایش خانگی نداشت. «آقازاده» چهارمین همکاری عنقا و توفیقی بعد از «انقلاب زیبا»، «پدر» و «بر سر دوراهی» به حساب می‌آید. در حال حاضر حضور امین حیایی، مهدی سلطانی و امین تارخ در این سریال قطعی شده و روز گذشته هم جمشید هاشم‌پور به این گروه پیوسته است. احتمال دارد کیوانچ تاتلیتوغ، بازیگر سریال «کوزی گونی» هم به جمع بازیگران این سریال بپیوندد.

کدخبر: ۲۷۳۳۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر