کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۳۶۲۴۹
تاریخ خبر:

جنسیس G۷۰ خودرو برتر سال ۲۰۱۹ جهان شد

هفت صبح|پس از کش و قوس بسیار و دو مرحله گزینش و پالایش کاندیدهای خودرو سال ۲۰۱۹، مجله آمریکایی موتورترند نام خودرو سال جهان را اعلام کرد. براین مبنا هیئت داوران از بین چهار خودرو ولوو اس۶۰، هوندا اینسایت، جنسیس G70 و ولوو وی۶۰ نام اتومبیل اسپورت لوکس و کوچک کره‌ای یعنی جنسیس G70 را به عنوان اتومبیل برتر سال ۲۰۱۹ جهان برگزید.
این برای نخستین بار است که یک شرکت کره‌ای جایزه خودرو سال جهان را که از سال ۱۹۴۹ برگزار می‌گردد، به خود اختصاص داده و بالاتر از رقبای آمریکایی، آلمانی، ژاپنی و سوئدی قرار می‌گیرد. موتورترند دلیل اصلی این انتخاب را ارزش خرید بالای جنسیس G70در کنار کیفیت رانندگی مناسب، شتاب عالی ، اتاق نرم و‌بی,‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌صدا و شخصیت قدرتمند خودرو عنوان کرده است. سال گذشته موتورترند جایزه خودرو سال ۲۰۱۸ را به اتومبیلی در همین رده یعنی آلفا رومئو جولیا کوادروفولیا اعطا کرده بود که در نهایت این جایزه موجب فروش بالاتر این خودرو در بازارهای جهانی شد.

کدخبر: ۲۳۶۲۴۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • araz1999

    حقشه واقعا عالی این ماشین

  • amirsadat161

    این جایزه اصلا معتبر نیست جالبه که شما م نابع خبرهاتونم عشقی میزارین دوست عزیز از این جوایز ساختگی و فستیوالها برای ماشین و لوازم خانگی هرسال برگزار میشود که تنه ا تعداد انگشت شماری معتبر و جهانی و حرف اول و اخر هستند به هیچ عنوان جنسیس g70 خ ودروی برتر نیست و من منبع خبر رو کذب نمی دونم اما منبع جهانی نیست و اعتبار بین ال مللی ندارد حتما مطالعتون و بیشتر کنید ، این روزها جهان پر از تقلب و جایزه و فستی والهاو سایتهای جعلی هست و با تبلیغات هنگ فت سعی در برند سازی و یکه تازی جعلی دارن د