کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۰۰۹۰
تاریخ خبر:

جنجال علی صبوری در بیمارستان رجایی

علی صبوری توسط ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک به دلیل پرخاشگری در بیمارستان بازداشت شد
علی صبوری کمدین خندوانه که به دلیل بیماری و احساس فشارخون به بیمارستان رجایی رجوع می کند اتفاقاتی را تعریف کرده است که در نهایت منجر به بازداشت او می شود.
این چهره اینستاگرامی می گوید به دلیل حال بد به بیمارستان رجایی مراجعه کرده است اما در آنجا با او برخورد بدی شده است و دکتر های بخش اورژانس به او بی اعتنایی کرده و به حال خود رهایش کرده اند ، به گفته او در بیمارستان زمان زیادی را با وجود حال بد معطل شده است.او می گوید دکتر و پرستاران برای او کاری نکرده اند و حالش بدتر شده و دچار شوک شده و به دکتر حمله کرده است!
سپس حراست او را نگه داشته و پرستاران به او دیازپام تزریق کرده اند و سپس توسط پلیس بازداشت شده و با دستبند به پاسگاه نیروی انتظامی برده می شود
او مدعی شد تعهد گرفتند که فیلمی پخش نشود و بعد از آزادی در بیمارستان گاندی بستری شده است.

اما روایت پرستار شیفت شب این بیمارستان هم شنیدنی است . او می گوید که صبوری ساعت پنج و نیم صبح به اورژانس آمد اما وقتی معاینه شد و به او گفته شد که فشار خونش نرمال است و خطری تهدیدش نمی کند، عصبانی شده و شروع به فحاشی کرده است.
او می گوید همکارش مورد هجوم فیزیکی علی صبوری قرار گرفته است. به گفته او سه نفر حراست و نرس نتوانستند علی صبوری در بیمارستان را کنترل کنند و به در بیمارستان اسیب زده است.
پرستار می گوید آنها به ۱۱۰ زنگ زدند ولی چون صبوری قابل کنترل نبوده به او داروی آرام بخش تزریق کرده اند.و چون انتقال او به مرکز پلیس با مقاومت شدید همراه بود در نهایت با دستبند او را از بخش بیرون می برند

کدخبر: ۳۸۰۰۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • a.d

    غوره نشده مویز بشی میشه این…