کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۸۹۰۰
تاریخ خبر:

جنجال حمیدرضا ‌ترقی و سعید محمد

روزنامه هفت صبح |یک: حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در صفحه شخصی خود مصاحبه با ایسنا درباره سعید محمد را تکذیب کرد.او نوشت:از تحریف ایسنا و واکنش اصلاح‌طلبان و اپوزیسیون خارج‌نشین، پیرو مصاحبه بنده در خصوص آقای دکتر سعید محمد آشکار شد چقدر رقیب، از تشکیل دولت جوان، جهادی و انقلابی واهمه دارد! این درحالی است که خبرگزاری ایسنا در واکنش به این تکذیبیه نوشت:
باتوجه به واکنش حمیدرضا ترقی پس از انتشار این مصاحبه مبنی بر تحریف سخنان خود،لازم به ذکر است که فایل صوتی مصاحبه ایسنا با ترقی به عنوان عضو یکی از احزاب سیاسی مطرح و شناسنامه‌دار کشور (که بر همین اساس هم ادعای وی در زمینه سعید محمد منتشر شد) در آرشیو ایسنا موجود است و مصاحبه دقیقا براساس اظهارات مطرح شده در این فایل منتشر شده است. لازم به ذکر است حمیدرضا ترقی در مصاحبه خود گفته بود سعید محمد از قرارگاه خاتم استعفا نداده بلکه به دلیل تخلفاتی که داشت از کار برکنار شد.

* دو: از سوی دیگر، یک منبع نزدیک به سردار سعید محمد نیز در گفت‌وگو با ایسنا این ادعا را به شدت تکذیب کرد.

* سه: سردار حسین دهقان مصاحبه‌ای داشته با روزنامه الاخبار لبنان و در بخشی از آن در خصوص مذاکره با آمریکا و مذاکره در خصوص موشک صحبت کرده است. به نقل از خبرآنلاین بخوانید:تنها در صورتی می توان با آمریکایی‌ها مذاکره کرد که آنها ایرانِ اسلامیِ مقتدر را به عنوان یک نظام سیاسی برآمده از خواست مردم با همه ابعاد آن بپذیرند…هر جا تهدید جدی علیه ایران وجود داشته باشد، خود را برای مقابله با آن تجهیز می‌کنیم.بر این اساس برد موشک‌های ایران تا جایی خواهد بود که تهدید وجود داشته باشد و محدودیتی در برد موشک نخواهیم داشت.

* چهار: محسن هاشمی دیروز در حاشیه شورای شهر در پاسخ به سوالی مبنی‌بر اینکه در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری شرکت می‌کنید یا خیر؟ به ایسنا گفت:در انتخابات شوراها شرکت نمی‌کنم و در انتخابات ریاست‌جمهوری نیز قرار شد گول نخورم.سال آینده بازنشسته می‌شوم و باید ببینم که من را به کار برمی‌گردانند یا نه. اگر برگردانند به جمهوری اسلامی خدمت می‌کنم.

* پنج: عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه جوان در توئیتر نوشت:سندی با عنوان اهداف راهبردی اصلاح‌طلبان منتشر شده است. بند ۳ آن این است که:دفاع از نقش دینِ سازگار با عقلانیت و خادمِ معنویت و اخلاق در زندگی شخصی‌ و عرصه مدنی، در عین دفاع از قواعد دموکراتیک و رقابت آزاد و عادلانه در عرصه سیاسی.

دین شخصی مدنی یعنی سکولاریسم عریان در ذیل اسلام سیاسی امام.طبق قوانین موجود این سند می‌تواند حجتی برای رد صلاحیت نویسندگان باشد. این جماعت که سکولاریسم را بی‌پرده فریاد می‌زنند می‌توانند روز روشن به جماران بروند با امام بیعت کنند در عین حال نوه امام را هم کاندیدای همتراز خود بدانند.

کدخبر: ۳۷۸۹۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر