کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۴۱۴۱
تاریخ خبر:

جنجال حلا الترک، دهه هشتادی بحرینی

روزنامه هفت صبح | درباره حلا الترک که دو فیلم چند ثانیه‌ای او توجه فضای مجازی عربی را به خود جلب کرد. فضای مجازی اعراب به خصوص در حاشیه خلیج فارس دیروز تحت تاثیر یک کلیپ از حلا الترک بود. خواننده بحرینی که هنوز حتی به بیست سالگی هم نرسیده است ولی یکی از سلبریتی‌های موسیقی عامه‌پسند عربی است و صفحه اینستاگرامش، ۴٫۶ میلیون دنبال‌کننده دارد.

جنجال اخیر الترک بر سر فیلمی بود که از او منتشر شده است. فیلم‌هایی که در یکی از آن‌ها او در برابر یک دوربین ژست می‌گیرد و در برابر دوربین دیگری حرکات موزون عربی انجام می‌دهد. بر مبنای این دوفیلم، کاربران همیشه کنجکاو شبکه‌های اجتماعی شروع به حدس زدن کردند که آیا او عمل زیبایی انجام داده است یا خیر.

موضوعی که نشان می‌دهد خصوصی‌ترین اقدامات سلبریتی‌ها در سراسر جهان، موضوعی جالب برای گفت‌وگوی عمومی است. حلا الترک در ابتدای تابستان امسال ۱۸ساله خواهد شد و از نظر بسیاری از کشورهای جهان به سن قانونی خواهد رسید. پدر او اهل بحرین و مادرش لبنانی است.

در سن هفت سالگی و در سال ۲۰۰۹ وی فعالیت‌های هنری‌اش را با شرکت در استیج کودکان که از شبکه ابوظبی پخش شد شروع کرد اما پس از اینکه در برنامه استعدادهای عرب گات تلنت در سال ۲۰۱۱ شرکت کرد در جهان عرب شناخته شد. به روایت صفحه ویکی پدیایش، او بعد از آن چند آهنگ خواند که شمار بینندگان آن به ۱۰۰میلیون تن و به شهرت رسید.

نکته جالب در زندگی الترک این است که گفته شده کمپانی Al Turk Production که از سال ۲۰۱۵ اقدام به انتشار کارهای حلا کرد در ابتدا توسط یک بانکدار ایرانی در بحرین مورد حمایت مالی قرار گرفته بود اما بعد از ورشکستگی این بانکدار، آنقدر از نظر مالی کار حلا و کمپانی گرفته بود که توانست خودش از پس کارش بربیاید.

کدخبر: ۳۲۴۱۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر