کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۶۶۱۲
تاریخ خبر:

جنجال بشقاب سالاد آقای شهردار

روزنامه هفت صبح | یک بشقاب سالاد فصل به معیت قاشق و چنگال، دوغ، ظرف سس و یک عدد عینک چیزی است که ما در یکی از حاشیه سازترین عکس‌های توئیتر طی ۲۴ ساعت گذشته دیدیم. دلیل این حاشیه‌ها البته جایی بیرون عکس است؛ اول در کپشنی که برای عکس نوشته شده، دوم نویسنده آن و سوم ماجراهایی که به نظر می‌رسد به نوعی با انتشار این عکس در ارتباط بوده است.

کسی که این عکس را در توئیترش منتشر کرده مجید طهوریان عسکری است. عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد که اولین دوره‌ای است که در شورا حضور دارد. او در توضیح عکس نوشته: «آیا باورت میشه این شام نفر اول کلیداری شهر بهشت، #شهردار مشهدالرضا علیه‌السلام است؟»

این توضیح نه تنها به مخاطبان برای باور ساده‌ زیستی شهردار مشهد کمک نکرده بلکه با واکنش‌های تندی هم مواجه شده و خیلی‌ها او را متهم به زیاده‌روی در تاکید روی ساده زیستی شهرداری کرده‌اند. این که خوردن سالاد چه ربطی به ساده زیستی دارد و می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و اصلا چرا یک عضو شورای شهر که باید پیگیر حقوق عامه مردم باشد این گونه به سمت شهردار غلتیده آن هم با چنین جملاتی ،‌از آن ابهاماتی بود که با واکنش های شدیدی هم روبه رو شده است .

بعضی‌ها هم این عکس و توضیح را دفاعی از شهردار مشهد، سید عبدالله ارجائی دانسته‌اند که چند وقت پیش شایعه ای تا درباره حقوق ۵۱میلیون تومانی‌اش منتشر شد البته خود ارجائی درباره این ماجرا گفت که «دوستان عجله کرده‌اند. امروز برای نخستین بار درباره حقوقم توضیح خواستم که گفتند حکم کارگزینی تازه امضا شده و در ماه‌های اول علی‌الحساب پرداخت شده است و حقوق آذر ماه به همراه معوقات پرداخت شده است. در واقع حکم کارگزینی شهردار در ماه قبل صادر شده و این پرداختی، شامل معوقات ۳ ماهه بوده ولی متاسفانه به دستاویز عده‌ای برای فضاسازی علیه مدیریت شهری تبدیل شده است.»

کدخبر: ۴۳۶۶۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر