کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۹۷۹۴
تاریخ خبر:

جزییات جنایت مهیب کنگان؛ قاتل هشت نفر فراری است

یک: تعداد قربانیان قاتل فراری کنگان، از توابع استان بوشهر به هست نفر رسیده ولی وی هنوز دستگیر نشده است. آنچه در مورد این قتل‌ها می‌دانیم را بخوانید

دو: شامگاه پنج شنبه ۲۸ اسفند، حوالی ساعت ۲۱، مردی به نام ع.ب که تصویر او نیز از طرف دادستانی منتشر شده با کلاشینکف ۳ دختر عمو خود را به نام زهرا و حدیده و دختری که فعلا نامش مشخص نیست، مادر بزرگ ۷۵ ساله و خواستگار ۲۱ ساله یکی از دخترعموهایش را کشته است. دختران کشته شده ۱۴، ۱۸ و ۲۱ ساله بودند.

سه: او ظاهرا همین شب مرد دیگری را که به دنبالش بوده را هم در نقطه دیگری از شهر کشته است. پس از آن ظهر جمعه یک کاسب در بازار شهر کنگان با سلاح گرم به قتل رسیده است. گفته شده که این دو مقتول، دو مرد ۵۰ ساله و ۵۱ ساله بودند.

چهار: دادستانی می‌گوید که قتل دیگری هم که در هفته گذشته در کنگان اتفاق افتاده که منتسب به این قاتل است.

پنج: به این ترتیب ظرف یک شب و روز یعنی در پنج شنبه و جمعه آخر سال ۷ نفر و مجموعا ظرف یک هفته هشت نفر شامل ۴ زن و ۴ مرد توسط این قاتل فراری در شهرستان کنگان به قتل رسیدند.

شش: دادستانی کنگان اعلام کرده قاتل یک فرد غیربومی و مهاجر است که در شهرستان کنگان سکونت داشته است اما همین نهاد و نیز پلیس او را پسرعموی برخی از مقتولین توصیف کرده که بنابراین به نظر می‌رسد اطلاق واژه غیربومی صحیح نباشد.

هفت: نکته عجیب دیگر این است که متهم سابقه ارتکاب قتل در سال ۷۳ را داشته و با رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده بود و پس از آن به جرم حمل مواد مخدر نیز ۲۰ سال سابقه زندان داشته است.

چهار نکته جدید درباره قاتل کنگانی / ادیت ۷:۴۰ صبح:
هشت: نام قاتل عبدالودود بحرانی است.

۹: نام یکی از مقتولین که ظهر جمعه به قتل رسیده ابراهیم کرمی، ملقب به ابراهیم شکرو، مرغ فروش روبری هتل آراد کنگان است.

۱۰: به ادعای برخی منابع انگیزه قتل، با توجه صحبتهای قبلی متهم در فضای مجازی، نوع پوشش این دختران و روابط آنان بوده و متهم در صحبت های خود مدعی شده است که پیشتر نیز در این خصوص به دختران هشدار داده است.

۱۱: یک صفحه تلگرامی و اینستاگرامی با عنوان علوم الدار، که با رویکرد اپوزیسیونی اقدام به انتشار اخبار اعراب ایران می‌کند در صفحه اینستاگرامی خود یک فایل صوتی را منتشر کرده و مدعی شده که این فایل متعلق به قاتل است و انگیزه ارتکاب جرم را برخی ظلم‌ها بیان کرده است.

انگیزه قاتل کنگانی چه بوده است؟ / ادیت ۸:۱۵ صبح:
۱۲: تاکنون سه روایت در مورد انگیزه قاتل کنگانی وجود دارد. پلیس اختلافات خانوادگی را به عنوان دلیل قتل ذکر کرده است. حسن پور دادستان بوشهر گفته: گفته می‌شود این جوان قصد ازدواج با یکی از این دختران را داشته و انگیزه قتل با بررسی صورت گرفته تا این لحظه نارضاتی شدید قاتل از نحوه رفتار و عملکرد این خانواده بوده است. پیش تر هم گفتیم که برخی می‌گویند انگیزه قتل نوع پوشش این دختران و روابط آنان بوده است.

کدخبر: ۳۷۹۷۹۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر