کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۶۰۹۵
تاریخ خبر:

جلسه غافلگیرکننده سلاطین پاپ با وزیر ارشاد

روزنامه هفت صبح| وزیر ارشاد ظهر روز دوشنبه شده بود میزبان ۱۲ خواننده پاپی که برای اولین بار به صورت رسمی دور هم جمع شده بودند. اگرچه محمد مهدی اسماعیلی میزبان بود ولی دورهمی را مجتبی امینی برگزار کرده بود. یعنی همان تهیه‌کننده گاندو که حالا چند وقتی است علاوه بر سابقه بازیگری و تهیه‌کنندگی و مدیربرنامه‌ یک خواننده پاپ هم شده است. در این دیدار نکاتی به چشم آمد که ‌در ادامه ‌ مطلب می‌خوانید:

ظهر روز دوشنبه سالار عقیلی و محمد علیزاده این طرف، بابک جهانبخش، رضا بهرام، محسن ابراهیم‌زاده و اشوان آن طرف، علی رهبری، آرین بهاری، گرشا رضایی، مهدی احمدوند و هادی زینتی هم سمت دیگر اتاق، همگی دور وزیر نشستند. از همه نزدیک‌تر، مجتبی امینی بود که گویا اصلا بانی برگزاری مراسم هم خودش بوده است.

کنار هم نشستن اسامی این دو نفر به خصوص با در نظر داشتن سابقه امینی در تهیه‌کنندگی سریال گاندو و حوزه حرفه ای کاری اش به عنوان تهیه کننده سینما و تلویزیون شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی خب خیلی هم دور از انتظار نیست. منیجر‎های خواننده‌ها معمولا باید دسترسی‌های خوبی برای گرفتن سالن‌های کنسرت و نفوذ رسانه‌ای ‌‌در وزارت ارشاد داشته باشند که البته از همان صندلی امینی در کنار وزیر ارشاد هم مشخص بود احتمالا همه این ویژگی‌ها را امینی دارد.

به جز خواننده‌ها، تهیه‌کننده‌های موسیقی هم در این برنامه حضور داشتند. محمدحسین توتونچیان (مدیرعامل شرکت فرهنگی ‌هنری «ققنوس» و مدیر سایت ایران‌ کنسرت) ، محمد حاتم‌پور(مدیربرنامه‌های بابک جهانبخش و بهنام بانی)‌، مهدی کرد(تهیه‌کننده و مدیربرنامه خواننده‌هایی مانند پاشایی و ابراهیم‌زاده)، مجید عبدی(مدیر شرکت رویال ‌هنر)‌ و حامد کولیوند (مدیر برنامه‌های پازل بند) هم دیگر اشخاص مهم حاضر در این جلسه بودند. یعنی خلاصه‌اش این است که حداقل نیمی از سرمایه‌های موسیقی پاپ کشور دوشنبه ظهر زیر این سقف جمع شده بودند .

اینطور که مهر گزارش داده، این ستاره‌ها هر کدام از مشکلات صنفی‌شان حرف زدند و یک نماینده از سوی وزیر برای رفع کردن آن انتخاب کردند تا گلایه‌ها را پیگیری کند. به غیر از این توضیح کلی و ناکافی، هیچ اطلاعات دیگری از اینکه واقعا آنجا چه گذشت، بیرون درز نکرده است. یکی از افراد آگاه می‌گوید ‌ برای این جلسه خوانندگان دیگری هم دعوت شدند که هرکدام به دلایلی آن را نپذیرفتند. به غیر از آنهایی که دعوت شدند و نرفتند، غیبت چند نفر دیگر از ستاره‌های پرطرفدار این روزهای موسیقی پاپ هم به چشم می‌آمد.

مثلا سیروان و برادرش زانیار خسروی احتمالا باید روی یکی از همین صندلی‌ها می‌نشستند ولی سیروان که خیلی وقت است و زانیار هم اردیبهشت ماه خبر داد که به خاطر یک دابسمش ممنوع‌الکار شده است. ماکان بند هم که در ژانر پاپ مخاطبان زیادی دارند ولی آنها هم در این برنامه حضور نداشتند.

ماکان‌بند همین چند وقت پیش بابت بالا رفتن یکی از بازیگران سینمای ایران روی سن، بیانیه داد و آن را محکوم کرد و احتمالا اگر دعوت شده بودند در آن شرکت می‌کردند. همچنین شاید اگر قرار بود این مهمانی بزرگ‌تر شود در آن حامد همایون، فرزاد فرزین، مجید خراط‌ها، احسان خواجه امیری،‌ حجت اشرف‌زاده، امیرعباس گلاب و علیرضا طلیسچی هم دعوت می‌شدند که مشخص نیست به چه دلیلی حضور نداشته‌اند.رضا صادقی را می دانیم که درگیر عمل معده بوده است .

کدخبر: ۴۳۶۰۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • zeynali

    فقط اون تیتر سلاطین?????