کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۴۹۷۷
تاریخ خبر:

جزییات پیشنهاد AFC به ایرانی‌های لیگ قهرمانان

دبیرکل AFC در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران راهکار حل مشکل میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است.

به گزارش ایسنا، داتو ویندزور جان، در این نامه به ایران اعلام کرد که در گام نخست، تیم‌های استقلال و شهرخودرو، پلی‌آف اول خود را در زمین بی‌طرف برگزار کنند. در گام دوم نیز تیم‌های ایرانی که در مرحله گروهی حضور دارند، در سه بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم مهمان در زمین رقبای خود بازی کنند تا بر این اساس موضوع بازی در زمین ایران در این زمان نیز بنوعی حل شده باشد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هم‌چنین پیشنهاد داده که پس از این مراحل، در ماه‌های آینده مجددا درباره میزبانی ایران تصمیم‌گیری خواهد شد. در این صورت اگر با میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا موافقت شد، سه بازی پایانی تیم‌های ایرانی در ایران برگزار می‌شود و تیم‌های ایرانی می‌توانند در سه دیدار متوالی از رقبای خود در خانه پذیرایی کنند.

البته این شرایط شامل حال بازی‌های رو در رو با نمایندگان عربستان نمی‌شود.

همچنین AFC از برگزاری بازی‌های پلی‌آف استقلال و شهرخودرو مقابل نمایندگان کویت و بحرین به میزبانی کشور قطر خبر داده است.

طبق نامه AFC، فدراسیون فوتبال ایران تا پایان وقت اداری امروز (۳۰ دی - ۲۰ ژانویه) فرصت دارد که با پیشنهاد کنفدارسیون فوتبال آسیا موافقت کند، در غیر این صورت، بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا طبق برنامه از قبل تعیین شده برگزار می‌شود و تیم‌های ایرانی باید در زمین بی‌طرف میزبان حریفان خود باشند.

کدخبر: ۳۰۴۹۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • safa345

    نباید گول حرفاشون خورد باید محکم باستند وانصراف بدن

  • adelbond007

    کلک جدیده…اگه بازیهای برگشت موافقت نشه ت و ایران…جریمه برکناری چندبرابر میشه

  • _user_1576088287

    تو این شرایط بهترین پیشنهاده…حیف که مسئو لین بی تدبیر مملکتمون،مردم رو به این چنی ن شرایطی رسوندن….ریشه مشکل جای دگراست…به تره برای اینده ایران و فوتبال‌مون فعلا ا ین شرایط رو قبول کنیم و امیدوار به روزها ی آینده باشیم…خسته‌ایم خسته