کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۵۵۶۰
تاریخ خبر:

جزییات دستگیری عامل انتحاری در عوارضی تهران + ویدئو

فرمانده انتظامی تهرانی بزرگ جزئیات دستگیری عامل انتحاری در عوارضی تهران_قم را تشریح کرد.

به گفته سردار حسین رحیمی فرد مذکور ایرانی بود و خودرویی را از تهران دربست کرایه کرده بود و قصد خروج از تهران داشت. راننده خودرو مذکور که توسط این تروریست با سلاح مورد تهدید قرار گرفته بود کمک ارزشمندی به پلیس و مأموران کرد.

وی اضافه کرد: در نهایت ماموران متوجه شدند فرد مسافر حامل یک بمب انتحاری است و در چند نقطه از شهر تهران قصد خرابکاری دارد و در نهایت وی را در عوارضی تهران - قم متوقف کردند.

رحیمی ادامه داد: در ادامه ماموران راننده و عامل خرابکار را از خودرو خارج کردند و تیم چک و خنثی نیز در کمتر از ۱۱ دقیقه به محل اعزام شد. در ادامه با صحبت نیم ساعته با عامل انتخاری و اقدامات ویژه، سرگرد نیروی انتظامی در اقدامی ایثارگرانه و شهادت‌طلبانه به بهانه اینکه قصد دارد تلفن همراه را به فرد خرابکار دهد تا وی با یکی از مقامات صحبت کند، خیز برداشت و وی را کنترل کرد.

وی بیان کرد: در ادامه چک و خنثی نیز انجام و یک قبضه کلت با دو خشاب حاوی ۳۰ تیر جنگی از وی کشف شد.

رحیمی با بیان اینکه این تروریست از اتباع ایرانی است و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته، بیان کرد: این فرد با خود جلیقه، مواد آتش‌زا و خرج‌هایی به همراه داشت که اگر به هدف خرابکارانه خود می‌رسید، انفجار سنگینی رخ می‌داد و تخریب‌های زیادی به دنبال داشت.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: تروریست مذکور مدتی بود که توسط معاندین جذب شده و روی وی کار شده بود و قصد داشت در یکی، دو مرکز در اطراف تهران خرابکاری ایجاد کند.

کدخبر: ۳۷۵۵۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر