کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۷۰۷۹
تاریخ خبر:

جزئیات ‌زورگیری از هاشم بیک‌زاده در چهارراه سهروردی

روزنامه هفت صبح | حالا چهره‌های شناخته شده هر روز در فضای مجازی و واقعی اعلام می‌کنند که ما هم امروز هدف سارقان خشن قرار گرفتیم و یکی زنجیر طلایش را داده، دیگری گوشی موبایل، ساعت و ساک ورزشی، یکی لندکروزر ۶ میلیاردی، یک نفر هم توانسته فرار کند و دیگری هم موتورش به سرقت رفته است.

در این میان خسارت جانی هم داشتیم. روز دوشنبه بود که در هفت‌صبح سرقت خشن از علی صفایی، کشتی‌گیر سابق را نوشتیم که نه‌تنها لندکروزرش را سرقت کرده‌اند بلکه دو تیر هم به پایش شلیک شده و به قول خودش حالا حالاها برای ورزش کردن مشکل خواهد داشت. اما دوشنبه‌شب هم از خبر سارقان زورگیر خشن بی‌نصیب نبودیم و در مرکز شهر و شلوغی هاشم بیک‌زاده، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و استقلال این‌بار قربانی شد.

چاقو به‌دستان خشن مطهری و بیک‌زاده
هاشم بیک‌زاده در گفت‌وگو با هفت‌صبح درباره جزئیات این ماجرا چنین می‌گوید: «حوالی ساعت ۹:۳۰ شب در خیابان مطهری، تقاطع سهروردی چهار نفر که دو به دو ترک دو موتور‌سیکلت بودند به سمت من آمدند. جلوی چشم مردم در نقطه‌ای که تردد زیاد است و خلوت هم نیست، چاقو و قمه زیر گلوی من گذاشتند و من هم موبایل، ساعت و ساک ورزشی‌ام را تقدیم سارقان خشن کردم تا جانم را نجات بدهم!

مردم هم شاهد ماجرا بودند ولی حتما از ترس چاقوی سارقان ترسیدند وارد ماجرا شوند. بلافاصله هم با گوشی یکی از شهروندان به پلیس ماجرا را اطلاع دادم و صورتجلسه کردند و در آگاهی پرونده در حال پیگیری است. اما برایم عجیب است در چنین مکان شلوغ و پرترددی چطور جلوی چشم همه چاقو کشیدند و شانس آوردم به من چاقو نزدند!» با توجه به این‌که این منطقه دارای دوربین‌های مداربسته است، شاید پلیس بتواند ردی از سارقان بیابد.

شلیک دو گلوله و سرقت لندکروزر مربی کشتی
ماجرای سرقت از علی صفایی، قهرمان کشتی ایران و مشاور رئیس فدراسیون کشتی در امور بدنسازی را روز دوشنبه نوشتیم. جهت یادآوری او ساعت ده شب شنبه در اتوبان امام علی شمال زیر پل همت درگیر یک تصادف صوری می‌شود. از پشت یک خودرو به ماشین او می‌کوبد و وقتی پیاده می‌شود سه نفر خود را مامور اطلاعات جا زده و درخواست ریموت خودرو را می‌کنند و وقتی با مقاومت او روبه‌رو می‌شوند، دو گلوله به پایش شلیک کرده و لندکروزر میلیاردی را ربوده و متواری می‌شوند. مردم هم البته این صحنه را دیده و جلو نمی‌آیند و حتی مامور راهنمایی و رانندگی هم به گفته صفایی به کمکش نمی‌آید. این پرونده نیز در جریان پیگیری است.

خفت‌گیری از مرتضی فاطمی مستندساز
سید‌مرتضی فاطمی، مستندساز و کارگردان هم چندی پیش در توئیتر ماجرای خفت‌گیری عجیبش را نوشت. او نوشته برای اولین‌بار نبود که مورد خفت‌گیری واقع می‌شدم. اما این‌بار ماجرا فرق می‌کرد. ماجرا چه بود؟ برای جلسه پخش فیلم به پردیس ملت رفته بودم. حدود ساعت ۷ جلسه تمام شد و درخواست اسنپ دادم. فاصله راننده با من ۸ دقیقه بود.

برای اینکه مسیرم به سمت شرق به غرب اتوبان نیایش بود و در برگشت تسریع شود به سمت مقابل اتوبان رفتم. به دلیل تجارب قبلی سرقت معمولا گوشی در دست نمی‌گیرم‌. هفت هشت دقیقه گذشت و خبری از راننده نشد. موبایل را در آوردم تا ببینم راننده کجای مسیر است. در همان چند ثانیه موتور پالس سفید رنگی که دو جوان سیاه‌پوش سوار آن بودند را دیدم که به آرامی سمتم می‌آیند. با احتیاط گوشی را در جیبم گذاشتم و حواس و نگاهم را به دو جوان دادم. متوجه شدند و به‌آرامی از کنارم گذشتند.

فکر کردم به مردم ظن ناروا داشته‌ام و چه حس بدی است این حس. اما به خودم التیام ‌دادم که چاره نیست و داستانم، داستان مار گزیده‌‌هایی است که ناخودآگاه به همه مظنونند. مرتضی فاطمی در این روایت تعریف می‌کند چگونه سارقان زورگیر به سمت او می‌آیند و او به‌سختی خودش را داخل یک خودروی عبوری پرتاب کرده و فاطمی در واقع با فرار خودش را از دست زورگیران نجات می‌دهد.

زورگیری از بازیکن پرسپولیس در سعادت‌آباد
محمدرضا مهدوی، پیشکسوت پرسپولیس عصر ۳۰ خردادماه در حالی که در خیابان دادمان و در نزدیکی بیمارستان آتیه در محله سعادت‌آباد حضور داشت، توسط یک سارق موتورسوار و همدستش که کمی دورتر ایستاده بود مورد سرقت (گردنبند) قرار گرفت. حتی کفش ورزشی گران‌قیمت او که دو شب قبل از حادثه از انگلیس به دستش رسیده بود بر اثر ضربه‌ای که پشت موتور سارقان می‌زند پاره شده بود.

چاقو خوردن وحید آقاپور وسط خیابان
وحید آقاپور بازیگر و مجری هم چندی پیش قربانی خفت‌گیرها شد. او می‌گوید: بعد از اجرای نمایش «باغ» با موتورسیکلت خود در بزرگراه همت در حال بازگشت به منزل بودم که دیدم در کنار بزرگراه ۲ خفت گیر فردی را به شدت مجروح و کیف او را سرقت کرده‌اند. بلافاصله دور زده و برگشتم تا به فرد مجروح کمک کنم. خفت‌گیران که قصد فرار داشتند سوار موتورسیکلت خود شدند ولی یک خودرو برای جلوگیری از فرار آن‌ها، با موتورسیکلت خفت‌گیرها برخورد کرد و موتورسیکلت واژگون شد.

او با اشاره به سرقت موتور‌سیکلتش نیز گفت: خفت‌گیرها بعد از واژگون شدن موتورسیکلت‌شان، با چاقو به من حمله‌ور شدند و از ناحیه شانه من را مجروح کرده و با موتورسیکلت من فرار کردند. روایت دیگر هم البته برای محمد شیری بازیگر است که او هم درگیر زورگیران شده و البته چهار بار مورد خفت‌گیری قرار گرفته است. این گزارش روایت عجیب خفت‌گیری‌های چند وقت اخیر است و به هرحال سر پلیس بدجوری شلوغ است.

کدخبر: ۴۶۷۰۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر