کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۴۵۴۷
تاریخ خبر:

جزییات ‌دستگیری سارقان خودرو در باغ فیض

روزنامه هفت صبح | اعضای باند سرقت خودرو در غرب تهران به دام افتادند. سرهنگ رسول بهرامی، رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض از دستگیری ۳ عضو سابقه‌دار یک گروه سارق خودرو در غرب تهران خبر داد. شب یکشنبه ۱۹ مردادماه، واحد گشت کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض در حین گشت‌زنی در خیابان سردار جنگل شمالی به یک دستگاه خودرو مزدا ۳ سفید رنگ که قصد ورود به پارکینگ یک مجتمع مسکونی را داشت مشکوک می‌شود‌.

با بررسی سوابق خودرو مشخص شد که مزدا۳ دارای سابقه سرقت بود و چند روز پیش به سرقت رفته است‌؛ بلافاصله مأموران کلانتری با مسدود کردن مسیر خودرو مسروقه اقدام به دستگیری سرنشینان خودرو مزدا ۳ می‌کنند. در زمان دستگیری سرنشینان خودرو مسروقه، راننده خودرو مزدا ۳ با حرکت به سمت عقب اقدام به تخریب خودرو پلیس می‌کند تا مسیری برای فرار ایجاد کند که یکی از مأموران اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو سارقین کرده و مأمور دوم نیز با ایجاد مزاحمت برای راننده خودرو مزدا‌، مانع از فرار وی می‌شود.

*** مصدومیت مامور پلیس
با وجود دخالت پلیس‌، راننده خودرو مسروقه به قصد فرار به شکل دنده عقب به حرکت خود ادامه می‌دهد و پس از برخورد شدید با پژو پارس پارک شده در کنار خیابان مجبور به توقف می‌شود‌. بر اثر این برخورد شدید‌، یکی از مأموران کلانتری از ناحیه پا به شدت دچار جراحت می‌شود‌؛ با این وجود راننده مزدا ۳ و سرنشین دوم خودرو (همسر راننده خودرو مسروقه) هر دو نفر دستگیر می‌شوند.

*** دستگیری زوج سارق در تهران
همزمان با دستگیری این زن و شوهر‌، ساکنان مجتمع مسکونی محل سکونت این دو نفر به مأموران اطلاع می‌دهند که فردی در داخل پارکینگ مجتمع در انتظار آنها بوده و در حال حاضر داخل مجتمع حضور دارد که بلافاصله مأموران نسبت به دستگیری نفر سوم اقدام می‌کنند. با دستگیری هر سه متهم و انتقال آنها به کلانتری، در همان تحقیقات اولیه مشخص شد هر سه نفر آنها دارای سابقه سرقت بوده و به تازگی آزاد شدند.

با بررسی سوابق راننده خودروی مسروقه مشخص شد که این شخص دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت خودرو به‌ویژه خودرو مزدا ۳ است که پس از تحمل ۶ ماه دوران محکومیت خود‌، به تازگی و در حدود یک ماه پیش از زندان آزاد شده است‌. سوابق همسر این شخص نیز نشان داد که او نیز دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت به‌ویژه سرقت از اماکن به شیوه کش‌روی است که او نیز به تازگی از زندان آزاد شده است‌.

در بررسی سوابق فرد دستگیر شده در داخل مجتمع نیز مشخص شد که او نیز دارای سوابق متعدد در زمینه خرید و فروش خودروهای مسروقه است که اواخر سال گذشته از زندان آزاد شده است. سرهنگ رسول بهرامی‌، رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض با اعلام خبر دستگیری این سه متهم سابقه‌دار افزود‌: درادامه رسیدگی به این پرونده‌، مالک خودرو مسروقه مزدا ۳ و همچنین مالک پژو پارس به کلانتری دعوت و نسبت به طرح شکایت از افراد دستگیر شده اقدام کردند‌؛ همچنین مأمور کلانتری که به شدت از ناحیه پا آسیب دیده بود‌، جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد‌.

کدخبر: ۳۴۴۵۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر