کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۸۷۸۸
تاریخ خبر:

جزئیات قتل هولناک پسربچه ‌بستان‌آبادی

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | صبح سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه، امیرعلی چهار ساله در کوچه محل سکونت‌شان در بستان‌آباد از توابع آذربایجان شرقی گم شد. خانواده او بعد از اینکه از گم شدن پسر کوچک‌شان اطمینان پیدا کردند ماجرا را به پلیس گزارش دادند تا در پیدا کردن پسر کوچک همراهی‌شان کند. اما غروب پنجشنبه ۲۲ آبان ماه، با پیدا شدن جسد مثله شده کودک چهار ساله امیدشان در زنده پیدا شدن پسرشان بر باد رفت.

*** شرح ماجرا
صبح سه‌شنبه بود که مادر امیرعلی جلوی در حیاط خانه ایستاد تا دختر هشت‌ساله‌اش به نام مهشید که برای خرید سبزی بیرون از خانه رفته بود برگردد. امیرعلی هم در کوچه مشغول بازی شد و همان موقع یکی از همسایه‌ها مقابل در خانه امیرعلی، مشغول حرف زدن با مادر امیرعلی شد.

چند دقیقه بعد مادر امیرعلی به کوچه سرک کشید و متوجه شد که خبری از پسرش نیست. وقتی محله‌های اطراف را گشتند و ردی از پسرک پیدا نشد، خانواده موضوع را سریع به پلیس اطلاع دادند. دوربین‌های مدار بسته اطراف خانه امیرعلی بررسی شد. اما به دلیل مه آلود بودن هوا تصویر روشنی به دست نمی‌آمد.

*** کشف جسد
غروب روز پنجشنبه در حالی که بیش از دو روز از گم شدن امیرعلی می‌گذشت، جسد مثله شده پسر چهار ساله به‌طوری که در یک گونی کنار رودخانه در روستای ارجان آذربایجان شرقی رها شده بود کشف شد.خانواده امیرعلی که ساکن بستان آباد هستند،جسد را شناسایی کردند. روستای محل کشف جسد، در نزدیکی بستان آباد است.

گفته می‌شود یک چوپان جسد امیرعلی را دیده است. خبرهای محلی حاکی از آن است که قاتل امیرعلی یک جوان معتاد است که شناسایی شده اما متواری است. این در حالی است که خانواده امیرعلی اعلام کردند هیچ کدورت و دشمنی با کسی نداشته‌اند.

*** دستگیری سه مظنون
تحقیقات مراجع قضایی منجر به دستگیری سه مظنون به قتل پسر بچه چهار ساله بستان‌آبادی به نام امیرعلی پاشاییان شد. سرهنگ محمدعلی نایب زاده گفت: این افراد به همراه پرونده تحقیقاتی تحویل مراجع قضایی شدند. وی افزود: با تلاش نیروهای انتظامی محلی جسد امیر علی پاشاییان که سه روز قبل ناپدید شده بود پیدا شد.

جزئیات بیشتری از چگونگی این رخداد تلخ و انگیزه عامل یا عاملان ربودن این پسر بچه منتشر نشده اما بازتاب آن نگرانی هایی را در منطقه دامن زده است. همچنین بابک جودتی بازپرس دادسرای بستان آباد عنوان کرد: بعد از پیدا شدن جسد بی‌جان امیرعلی چهار ساله در داخل گونی در منطقه علی جان شهرستان بستان آباد توسط یک چوپان و شناسایی جسد توسط پدرامیرعلی، مردم شهرستان بستان‌آباد در فضای مجازی خواستار اشد مجازات قاتل این طفل چهار ساله شدند.

امیرعلی پاشاییان حوالی ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ۹۹ به هوای بازی به کوچه می‌رود، اما دیگر به خانه برنمی‌گردد. به گفته خانواده امیرعلی، کل خانواده با کمک مردم در سطح شهرستان به جست و جوی کودک می‌پردازند. آنها حتی بیمارستان‌ها را نیز ‌می‌گردند، اما کودک را نمی‌یابند.

در حال حاضر به گفته محلی‌ها فضای رعب و وحشت در این شهرستان بین مردم وجود دارد و نگران کودکان خود هستند. به گفته دستگاه قضایی این شهرستان ردیابی قاتل در حال پیگیری است. خبرهای محلی حاکی از آن است که قاتل امیرعلی یک جوان معتاد است که شناسایی شده اما متواری است.

کدخبر: ۳۵۸۷۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر