کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۰۶۹۲
تاریخ خبر:

جزئیات سوء قصد به جانِ شهردار فسا

خبرگزاری فارس: مصطفی بادهیان، رئیس شورای شهر فسا با اشاره به عدم مشخص بودن دقیق انگیزه ضرب و شتم شهردار فسا اظهار داشت: در ساعت سه و نیم بامداد روز سه شنبه سه فرد ناشناس که صورت خود را پوشانده بودند باهدف عاجز کردن و یا قتل شهردار به محل سکونت او حمله کردند.

وی با اشاره به اینکه شهردار فسا در محل شهرداری و در سوئیتی سکونت دارد، افزود: حسن برات در محل سکونت خود خواب بوده و این در حالی است که در اتاق قفل و کلید پشت در قرار داشته است.

رئیس شورای شهر فسا بابیان اینکه گروه ناشناس دستان و دهان نگهبان شهرداری را بسته و به محل سکونت شهردار واردشده بودند، عنوان کرد: با بیدار شدن شهردار فسا از سروصداهای موجود و پرسیدن اینکه چه کسی پشت در است، یکی از افراد خود را نگهبان معرفی کرده و به بهانه آب خواستن، قصد ورود به سوئیت را داشته است.

وی اظهار داشت: پس از مقاومت شهردار از باز کردن در، به‌یک‌باره با ضربه پا، در شکسته و سه نفر به او حمله می‌کنند و اسلحه کلتی را روی سر او قرار می‌دهند.

بادهیان اضافه کرد: شهردار با بازوی خود باعث پرتاب کلت شده و انگار که دیگر خبری از اسلحه نبوده، ضاربان با چوب و چماق حسن برات را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: چند جای سر برات شکسته و دستان و پاهای او دچار کبودی شده است.

رئیس شورای شهر فسا افزود: در همان حین بااینکه ضاربان گوشی حسن برات را از دسترسش خارج کرده بودند، اما وی با گوشی دیگر خود با پلیس تماس گرفته و خود را معرفی می‌کند.

بادهیان اضافه کرد: تا رسیدن پلیس، ۱۰ دقیقه‌ای طول می‌کشد و گروه ناشناس فرار می‌کنند.

وی در ادامه عنوان می‌کند: با رسیدن پلیس، بلافاصله اورژانس را مطلع کرده و شهردار را به بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر(عج) منتقل می‌کنند.

رئیس شورای شهر فسا بیان کرد: ورزیدگی بدن و قدرت جسمی شهردار مانع از پیش آمدن مشکلی جدی شده، اما پنج جای سر او بخیه خورده است

کدخبر: ۲۸۰۶۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Amirkhan56

    چه اتفاق ناگواری. ان شاالله هرچه زودتر س لامتی خود را بازیابند و بهبودی پیدا کنن د.