کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۱۹۵۴
تاریخ خبر:

جزییات درگذشت علی انصاریان/ هشدار به مردم

پزشک معالج علی انصاریان به مردم هشدار داد کرونا را جدی بگیرند و در رعایت پروتکل های بهداشتی سختگیرتر از قبل باشند.

به گزارش مهر، علی انصاریان مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدت کوتاهی را هم برای استقلال بازی کرد به دلیل ابتلا به ویروس کرونا امروز چهارشنبه در سن ۴۳ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

دکتر هاشمیان پس از درگذشت علی انصاریان گفت: آن مرحوم روز دوم بهمن ماه پس از چند روز درمان در خانه به بیمارستان مراجعه کرد و با وجود همه تلاش‌هایی که برای درمانش صورت گرفت اما در نهایت ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه ایشان را از دست دادیم.

پزشک معالج انصاریان در مورد جزئیات دلایل مرگ او گفت: دیر مراجعه کردن به بیمارستان برای علی دردسر شد و ریه‌هایش را به شدت با مشکل مواجه کرد. تصویر ریه‌اش در روزهای ابتدایی پیام‌های خوبی نداشت و تلاش‌ها برای بهبود شرایطش ثمر نداد.

وی ادامه داد: به مادر گرامی شان و ملت ایران تسلیت می‌گوییم. روز ناراحت کننده برای کشور ما و همه عزیزان و هنرمندان بود.

هاشمیان با هشدار به مردم برای رعایت کردن بیشتر پروتکل‌های بهداشتی گفت: علی انصاریان می‌توانست در فوتبال ۱۲۰ دقیقه را بدون مشکل بدود اما به خاطر درگیری با این ویروس و دیر مراجعه کردن به بیمارستان شرایط خیلی سختی داشت و برای نفس کشیدن اذیت می‌شد. از مردم می‌خواهیم که بیشتر از گذشته کرونا را جدی بگیرند.

کدخبر: ۳۷۱۹۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • nirvana

    ازش امضا گرفته بودم چقدر دوستش داشتم واق عا حیف

  • arsha1360

    مشکل اینه که وقتی بیمارستان ها جا نداشت همین دکترها عربده میزدن تا حالتون وخیم ن شده نیایید دکتر،الان میگن دیر مراجعه کرد ن