کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۰۱۴۲
تاریخ خبر:

جزئیات جدید از ‌خانه مخوف خیابان قزوین

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | بعد از رخ دادن قتل فجیع بابک خرمدین، آرزو و دامادشان توسط اکبر خرم‌دین با همدستی همسرش در شهرک اکباتان ، حالا پرونده‌ای به‌غایت ترسناک‌تر و مخوف‌تر در خانه وحشت خیابان قزوین کشف شده است. روز سه‌شنبه جزئیات زیادی از ماجرای سعید، متهم اصلی پرونده اغفال دختران در خانه وحشتی که دختران در آن زندانی بودند و نقش خواهر سعید را در این داستان نوشتیم. داستانی که یک جنازه متعفن و پلاستیک آجین و پیدا شدن دو دختر آسیب‌دیده را شرح داد.

حالا سردار حسین رحیمی پیش از ظهر دیروز جزئیات کشف این پرونده قتل و بازداشت خواهر و برادری را تشریح کرد که دختران را اغفال کرده و آنها را در منزلشان حبس می‌کردند. به گفته رئیس پلیس پایتخت یکی از دختران که هشت‌ماه در کمد زندانی بوده و در کمد هم با سیم از پشت بسته شده بود تا او نتواند فرار کند، موقع سر رسیدن ماموران در وضعیتی نامتعارف و عریان بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره بازداشت این قاتل که دو خانم را در یک منزل محبوس کرده و یک دختر را به قتل رسانده بود، گفت: «برادر و خواهری را در این پرونده بازداشت کردیم، در مرحله نخست با ظن اینکه این افراد دختران را اغفال می‌‌کنند، به موضوع وارد شدیم و ماموران پس از ورود به منزل متوجه صحت موضوع شده و دیدند خواهر پس از اغفال دختران، آنها را به منزل خودشان می‌برد سپس اموال آنها را سرقت می‌کردند.»

رحیمی با بیان اینکه برادر، دختران را مورد تعرض قرار می‌داد، ادامه داد: «این متهمان در یک مورد یکی از دختران را به قتل رسانده بودند و جسد وی مدت‌ها در این منزل بود. همچنین یک دختر خانم را به‌صورت عریان در یک کمد محبوس کرده بودند و به‌نظر می‌رسد موارد دیگری در این پرونده درباره اغفال دختران وجود داشته باشد.» اگرچه رئیس پلیس تهران، فعلا فرضیه قاتل سریالی را رد می‌کند اما تایید می‌کند موارد اغفال بیش از این بوده و در حال بررسی است.

فرار یک زن از بالکن
در تحقیقات پلیس در فیلم دوربین مداربسته ساختمان، صحنه‌ای از فرار یک زن از بالکن حیاط خلوت مشهود است. سرنوشت این دختر به کجا رسیده چیزی نمی دانیم. همان دوربین مداربسته‌ای که بارها سعید متهم این پرونده با اهالی ساختمان بر سر آن درگیر شده بود و درخواست داده بود دوربین جمع شود و علتش هم مشخص نبود! در واقع چندی قبل یکی از زنانی که در ترمینال با سعید آشنا شده و او اغفالش کرده و به خانه کشانده بود، از طریق بالکن از خانه او فرار می‌کند.

خواهر سعید، فعلا اتهام معاونت در قتل دختری را دارد که حدود چهارماه پیش توسط سعید اغفال شده و به این خانه وحشت آورده شده بود. مینا ۳۰ ساله، حدود ۲۵‌روز در خانه محبوس بوده و وقتی تصمیم به رفتن می‌گیرد با مقاومت سعید مواجه شده و او با گرفتن پیچ‌گوشتی از خواهرش، مینا را به قتل می‌رساند. اما سعید روایت دیگری از این قتل گفته است.

او می‌گوید: «دخترانی که در خانه بودند به همدیگر حسادت می‌کردند. دختری که در کمد محبوس بود چون دید دختر جدیدی را به‌خانه آورده‌ام، عصبانی شد و او را به قتل رساند!» اما دختری که به قول خودش هشت ماه است در کمد محبوس شده می‌گوید: «می‌خواهند قتل را گردن من بیاندازند در صورتی که خودم صدای بحث‌شان را شنیدم و دختر را به این طرف و آن طرف پرتاب کرده و بعد با کمک خواهرش به قتل رساندند.»

فرار با آویزان شدن از بالکن
دختری که در کمد حبس شده بود در تحقیقات گفته است: «۸ ماه قبل از خانه خارج شدم و به ایستگاه راه‌آهن رفتم تا از آنجا به یکی از شهرستان‌ها بروم. در راه‌آهن با سعید آشنا شدم. او خودش را سرهنگ نیروی انتظامی معرفی کرد و چون جایی برای ماندن نداشتم، گفت می‌توانم شب را به خانه‌اش بروم. من با پای خودم به خانه‌اش رفتم اما دیگر نتوانستم از آن خانه خارج شوم. سعید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و داخل کمد حبس کرد.»

دختر دیگری که در آن خانه وحشت پیدا شده بود در تحقیقات گفت: «از خانه که فرار کردم در دام سعید افتادم. سه سال در این خانه حبس بودم. در این مدت، سعید در را به روی من قفل می‌کرد و اجازه نمی‌داد خارج شوم. حتی در این مدت سه زن دیگر هم به اینجا آورده شدند، دو نفر از آنها موفق شدند فرار کنند. یکی از آنها از طبقه دوم به بیرون پرید و دومی هم زمانی که من خواب بودم، موفق به فرار شد که متوجه نشدم چطور فرار کرد. یک نفر دیگر هم بود که شوهرش ناپدید شدن او را گزارش کرده بود و نمی‌دانم چطور او را پیدا کرده بود.»

زن ۲۱‌ساله در پاسخ به این سوال که چطور باتوجه به اینکه سه نفر در خانه بودید، موفق به فرار نشدید، گفت: «سعید هر سه ما را در جاهای جداگانه و با دست و پای بسته نگهداری می‌کرد و به همین دلیل نمی‌توانستیم از دست او فرار کنیم.» در بازرسی بدنی از دو زن جوان آثار شکنجه دیده شد و این در حالی است که یکی از آنها ساکن تهرانپارس و دیگری ساکن اسلامشهر است. تحقیقات برای شناسایی خانواده‌های آنها ادامه دارد.

جزئیات این پرونده مخوف هنوز به‌طور کامل مشخص نیست و متهمان در بازجویی هستند اما واقعیت این است که حتی پلیس هم احتمال اغفال بیشتر دختران را در این پرونده می‌دهد. پرونده‌ای که شاید اگر سعید همان سال ۹۳ که یک دختر در خانه‌اش به قتل رسید و به قول خودش قتل غیرعمد بود، بیشتر درباره‌اش تحقیق می‌شد یا خبر فرار زنان از خانه‌اش به گوش ضابطین قضایی می‌رسید، حالا شاهد چنین فاجعه‌ای با دو دختر و شاید بیشتر نبودیم.

کدخبر: ۴۳۰۱۴۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر