کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۳۵۱۲
تاریخ خبر:

جزئیات جدید از حمله به مرکز موساد در عراق

مهر: منابع عراقی جزییات جدیدی از حمله به مرکز موساد در شمال این کشور منتشر کردند و اسامی شماری از صهیونیستهای به هلاکت رسیده را منتشر کردند.

یک منبع امنیتی به صابرین نیوز جزییات جدیدی از حمله به مرکز موساد در شمال عراق فاش کرد.

این منبع امنیتی اعلام کرد: در حمله به مرکز وابسته به موساد در اربیل ۱۰ صهیونیست کشته و زخمی شده‌اند.

منبع مذکور تاکید کرد: طبق پیگیری‌های اطلاعاتی، این حمله به مرکز اطلاعات و عملیات ویژه موساد به کشته و زخمی شدن ۱۰ صهیونیست منجر شده است که هویت سه نفر از کشته شدگان فاش شده است و شامل منحانین نوعام، عکیفا عامی و بی رز جیکوب است.

صابرین نیوز گزارش داد: این افسران صهیونیست فعالیت‌های اطلاعاتی در مرکز وابسته به موساد در اربیل از ماه‌ها قبل دارند و اطلاعات دقیقی از مراکز و فعالیت‌های اطلاعاتی موساد وجود دارد که در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

از سوی دیگر نجاح محمد علی فعال رسانه‌ای عراقی به هدف قرارگرفتن یک مرکز جاسوسی مربوط به سرویس موساد اسرائیل در شمال عراق واکنش نشان داد و اعلام کرد: حمله به یک مرکز جاسوسی موساد در شمال عراق. پایگاهی در اربیل که از مهم‌ترین مراکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در سطح منطقه بوده است. جایی که در آن فعالیت‌های بسیاری طراحی و اجرا می شده است که بخشی از آنها علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

کدخبر: ۳۸۳۵۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1569594374

    ناز شصتشون دستشون طلا شیر مادرشون حلالشو ن باشه دیگه وقتی کشوری که دوست داره و عا دت داره دماغش رو تو امور داخلی دولتهای د یگه بکنه نتیجش میشه همین که نوش جونشون و ناز شصت اونهایی که زدن