کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۸۹۶۳
تاریخ خبر:

جزییات جدید از تراژدی خانواده سرهنگ نیک‌نفس

روزنامه هفت صبح | پنجشنبه‌ای که گذشت کیوان نیک‌نفس دروازه‌بان سابق تیم ملی و پاس بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. در شماره دیروز به این نکته اشاره کردیم که ماجرا از این حیث خیلی تلخ بود که تقریبا همزمان با مرحوم نیک‌نفس، همسر و فرزند او هم بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند و این نشان می‌دهد هشدارهایی که در مورد ابتلای خانوادگی به کرونا از سوی مسئولان وزارت بهداشت داده می‌شود را باید جدی گرفت.

جزئیات این اتفاق را از رضا نیک‌نفس فرزند مرحوم کیوان نیک‌نفس اسطوره باشگاه پاس جویا شدیم. او روند اتفاقاتی که در چند هفته اخیر برای خانواده‌اش رخ داده را اینطور شرح داد: «پدرم ۱۴ روز در پُست آی‌سی‌یو بیمارستان ولیعصر بستری بود. روز دهم و یازدهم تا حدودی رو به بهبودی رفت اما متاسفانه دستگاه گوارش ایشان از کار افتاد و دارو جذب نکرد تا پنجشنبه اخیر که درگذشت.»

نیک نفس در مورد ابتلای برادر و مادرش هم به کرونا توضیح داد: «ابتدا برادرم که ۴۷سال سن داشت به کرونا مبتلا شد؛ از زمانی که متوجه این موضوع شدیم او هم در قرنطینه بود و هیچ تماسی با پدر و مادرم نداشت اما در نهایت برادرم بدون هیچ بیماری زمینه‌ای در روز ۱۲ آبان در بیمارستان امیر اعلم فوت کرد. مادرم هم از شدت ناراحتی فوت برادرم دچار ایست قلبی شد و در بیمارستان طرفه در روز چهارشنبه قبل درگذشت اما بعد در بیمارستان گفتند که مشخص شده تست کرونای ایشان هم مثبت بوده.» رضا نیک‌نفس در پاسخ به این سوال که مرحوم نیک‌نفس بیماری زمینه‌ای داشته؟ گفت:«پدرم ناراحتی قلبی داشت و در سال ۸۳ عمل جراحی بای پس قلب انجام داده بود. به اضافه دیابت و اضافه وزن که در نهایت باعث شد ۸۵درصد ریه درگیر شود.»

او در این مورد که آیا از داروهایی مثل رمدسیویر هم در فرآیند درمان استفاده شده و نتیجه بخش نبوده؟ هم توضیح داد: «بله دکترها شیرازیان، عرفانی، موسوی، رزاقی و عزیز جلالی انواع روش‌های درمانی و داروها را استفاده کردند که باید تشکر کنم و قدیمی‌های پاس کمک کردند اما متاسفانه نتیجه نداد.» گفتنی است مرحوم کیوان نیک‌نفس در زمان فوت ۷۶سال سن داشت.

کدخبر: ۳۵۸۹۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر