کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۶۸۶۸
تاریخ خبر:

جدیدترین اخبار از بحران استراماچونی و استقلال

گفته شده مطالبات استراماچونی پرداخت شده اگرچه باشگاه استقلال بازهم نتوانسته پول او را یک جا پرداخت کند و مبلغ طلب او از سه مبدا مختلف پرداخت کرده است ولی هماهنگی های لازم از قبل انجام شده و سفارت هم همکاری لازم را انجام داده تا مشکلات قبلی به وجود نیاید و حساب او بسته نشود و او متهم با پولشویی نشود.

ظاهرا استقلال از ساز و کار مالی اینستکس استفاده کرده تا مشکل سرمربی اش حل شود. مبلغ پرداختی استقلالی ها وارد حساب استراماچونی شده ولی او هنوز اجازه برداشت از حسابش را پیدا نکرده و دیدارهای اخیر او با مقامات ایرانی و مقامات وزارت امور خارجه ایتالیا داشته هم در همین زمینه بوده است. نکته مهم این است که حالا استقلال امیدوار است این موضوع به نتیجه برسد و استراماچونی به تهران برگردد.

در صورتی که امروز استراماچونی وارد تهران شود وضعیت استقلال به روال عادی برخواهد گشت و احتمالا وزارت ورزش با حضور خلیل زاده به عنوان سرپرست ادامه خواهد داد و فرصت بررسی گزینه های مختلف برای مدیرعاملی استقلال را خواهد داشت ولی در صورت عدم بازگشت استراماچونی، احتمالا وزارت به دنبال حضور مربی ایرانی و علی فتح الله زاده یا کاظم اولیایی خواهد بود.

با این با توجه به موج جدیدی که برای حضور مدیران جدید و جوان به وجود آمده و انتخاب مهدی علی نژاد برای سرپرستی پست معاونت ورزش های قهرمانی هم در این راستا بوده، انتخاب مدیران قدیمی مثل فتح الله زاده و اولیایی که نزدیک به سه دهه سابقه مدیریتی دارند و در سال های اخیر نتایج موفقی نداشته اند و بدهی های زیادی داشته اند، عجیب و سوال برانگیز است. اولیایی در پاس همدان عملکرد جالبی نداشت و با این تیم سقوط کرد، فتح الل زاده هم در زمان حضورش در استقلال بدهی های زیادی بر جای گذاشت و یکی از مشکلات استقلال در مسیر کسب مجوز حرفه ای همین بدهی بیست میلیاردی دوران مدیریت فتح الله زاده بود.

وزارت هم به خوبی از این مسائل آگاه بوده و به همین دلیل به دنبال راهکارهای دیگری است و همه چیز به بازگشت استراماچونی بستگی دارد که به وزارت فرصت بررسی های بیشتر را بدهد ولی عدم بازگشت استرا احتمالا باعث خواهد شد تا شاهد زوج مجیدی - فتح الله زاده به عنوان پلن بی در استقلال باشیم که احتمالا اول فتح الله زاده و سپس مجیدی بیایند. البته فعلا اخبار برای حضور استراماچونی امیدوارکننده است و خود این مربی هم علاقه مند به ادامه همکاری در آرامش و صداقت است.

کدخبر: ۲۹۶۸۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    در عجبم بقیه خارجی ها چجوری پولشون رو می گیرن!