کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۰۴۸۰
تاریخ خبر:

جدال سلبریتی‌ها؛ ‌این بار خانم جولی در برابر آقای پیت

روزنامه هفت صبح | هنوز ماجرای دادگاه جانی دپ و امبر هرد به پایان نرسیده که خبر رسیده یک دادگاه دیگر بین دو سلبریتی در آمریکا در راه است. دادگاهی در ادامه ماجرای کشدار طلاق آنجلینا جولی از برد پیت. به گزارش نیوزویک، برد پیت ۵۸ ساله و آنجلینا جولی ۴۷ ساله که در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند، پایان ازدواج خود را در سپتامبر ۲۰۱۶ اعلام کردند و در سال ۲۰۱۹ طلاق خود را رسمی کردند اما همانطور که آنجلینا جولی اشاره کرده بود در این پرونده، اختلافاتی «آشتی ناپذیر وجود داشت».

به طور مشخص بر سر دو موضوع: ۱٫ حضانت فرزندان و ۲٫ فروش سهام یک تاکستان در فرانسه که آن‌‌ها به طور مشترک داشتند.
ماجرای تاکستان این است که این زوج قبلا با هم سهام یک تاکستان و عمارت موجود در آن را خریدند و تعطیلاتی را هم در آن سپری کردند اما پس از طلاق، در پاییز سال گذشته میلادی، آنجلینا جولی سهم خود را از آن تاکستان (که با استفاده از محصول خود اقدام به تولید نوشیدنی‌های الکلی هم می‌کرد) به شرکتی به نام Tenute del Mondo فروخت.

حالا آقای پیت از همین موضوع شکایت کرده است. در اسنادی که جمعه ۳ ژوئن به دادگاه شهرستان لس‌آنجلس ارائه شد؛ برد پیت گفته، جولی عمدا با این کار به دنبال آسیب رساندن به او بوده و آن‌ها توافق کرده بودند که هرگز سهم خود را بدون اینکه ابتدا رضایت دیگری را جلب کنند؛ نفروشند.

پیت گفته به تنهایی، این تاکستان و کارخانه آن را به یک تجارت جهانی چند میلیون دلاری و یکی از معتبرترین تولیدکنندگان در جهان تبدیل کرده است. مشکل دیگر این است که شرکت خریدار سهم آنجلینا جولی، به طور غیرمستقیم تحت مالکیت و کنترل یوری شفلر، میلیاردر روسی است.

پیت گفته به دنبال ابطال فروش این تاکستان و اخذ خسارت است. او خریدار را متهم کرده که در پی آن است که سهام برد پیت را هم تصاحب کند و در این زمینه جولی را مسئول دانسته است. این دادگاه باعث شده طرفداران برد پیت پای خود را جلوتر هم بگذارند و از او بخواهند که علیه جولی اقدامی وراتر از ماجرای تاکستان هم انجام دهد چرا که پیش‌تر گزارش شده بود که برد پیت با پسر بزرگشان، مدوکس، ۲۰ ساله درگیر شده است. آن‌ها یک هشتگ هم برای خود درست کرده‌اند: JusticeForBradPitt#

کدخبر: ۴۶۰۴۸۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر