کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۸۳۱۵
تاریخ خبر:

جان بولتون: کمک! ایرانی‌ها به من گلوله زدند

نشریه آنیِن ( The Onion ) که یکی از پرمخاطب ترین هفته نامه فکاهی و طنزآمیز آمریکا است که در میان قشر جوان و دانشجویان آمریکا بسیار طرفدار و مخاطب دارد در شماره جدید خود با تصویری مضحک از جان بولتون نوشته است که ایران به جان بولتون شلیک کرده است و او کشان کشان در حال رفتن به سمت کنگره برای کمک است!

این نشریه در ادامه نوشت: جان بولتون در حالی که ناله‌کنان شانه خود را گرفته، خود را به ساختمان کنگره رسانده و مدعی شده که ایران به او شلیک کرده است. بولتون گفته است: کمک! کمک! من توسط یک کشور بزرگ خاورمیانه هدف قرار گرفتم. مشاور امنیت ملی آمریکا به افرادی که دور او جمع شده‌اند، گفته است، مشغول کار خودش بوده که جمهوری اسلامی متخاصم او را به زمین انداخته و با یک موشک دوربرد به او شلیک کرده است!

او در ادامه گفته است: درست پس از آن که ایران به من شلیک کرد، شنیدم که ملت می‌خندیدند و می‌گفتند «یکی جلوی من را بگیرد؛ قبل از آن که یک آدم‌کشی وحشیانه راه بیاندازم!» ایران دیوانه‌وار و غیرمنطقی رفتار می‌کرد و من می‌توانستم بوی اورانیوم غنی‌شده را از یکی از مراکز شهری آن استشمام کنم. لطفاً عجله کنید. اگر به سرعت عمل کنیم، شاید بتوانیم پیش از آن که خیلی دیر شده باشد، جلویش را بگیریم.

بولتون در پاسخ به پرسش‌های بیشتر، اذعان کرده که این رویداد به حدی سریع رخ داده که این احتمال وجود دارد که او توسط ونزوئلا یا کره‌شمالی هدف قرار گرفته باشد.

کدخبر: ۲۵۸۳۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • pioneer26

    کجای متن اصلی نوشته بود یک کشور بزرگ خاو رمیانه