کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۶۳۸۱
تاریخ خبر:

جان اسنو ابرقهرمان دنیای مارول می‌شود

کیت هرینگتون بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» برای بازی در یکی از نقش‌های ابر قهرمانی با کمپانی مارول مذاکره کرد.

آخرین بار جان اسنو را بعد از کشته شدن دنریس تارگرین دیدیم، در حالی که به سمت دیوار می‌رود. اتفاقی که طرفداران «بازی تاج و تخت» خیلی از آن راضی نبودند و بسیاری از آنها از چگونگی پایان یافتن این سریال بزرگ کاملا عصبانی بودند.

این روزها ایفای نقش یک بازیگر معروف در دنیای مارول به هیچ عنوان برای کسی تعجب برانگیز نیست؛ چرا که بازیگران برنده اسکار مثل بری لارسون و ریچل وایس هم این کار را انجام داده‌اند. اگرچه هنوز مشخص نیست که هرینگتون چه نقشی را ایفا می‌کند، اما مذاکراتی که با رئیس کمپانی مارول داشته خوب پیشرفته و او در مراحل پایانی امضای قرارداد است.

کیت هرینگتون در گفت‌وگویی که با کوین فیگ رئیس کمپانی مارول داشته، قرار را اینگونه تعیین کرده‌اند که به او یک فیلم ابرقهرمانی اضافه شود. گفته می‌شود ممکن است تا پایان این هفته که مراسم D۲۳ کمپانی دیزنی برقرار است، نتیجه نهایی این توافق اعلام شود.

مارول انتخاب بازیگران خود برای فیلم‌های فاز چهارم را آغاز کرده است؛ فیلم‌هایی شامل «شانگ چی و افسانه ده حلقه»، «دکتر استرینج» و «ثور: عشق و تندباد». احتمالا ًهرینگتون در یکی از این فیلم‌ها یک نقش کلیدی را ایفا خواهد کرد.

مارول انتخاب بازیگران برای فیلم‌های فاز پنجم خود را آغاز نکرده، اما این احتمال وجود دارد که هرینگتون را برای این فیلم‌ها که برای سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ تنظیم شده‌اند، انتخاب کند. یکی از این فیلم‌ها «محافظان کهکشان ۳» است. البته به خاطر علاقه و فعالیت زیاد هرینگتون در سریال‌ها و شبکه‌های استریم و تلویزیونی، شاید یکی از نقش‌های برنامه‌های شبکه استریم دیزنی پلاس هم برای او در نظر گرفته شده باشد

کدخبر: ۲۷۶۳۸۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر