کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۱۸۵۲۴
تاریخ خبر:

جام به خانه نمی‌رود !

تیم‌های کرواسی و انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند که در پایان کروات‌ها به پیروزی رسیده و راهی فینال جام جهانی شدند.بازی را انگلیس بهتر شروع کرد. به گزارش طرفداری، دله الی در اولین حرکت توانست در پشت محوطه جریمه از مودریچ خطا بگیرد و تریپیر به زیبایی هر چه تمام تر این کاشته را به گل تبدیل کرد تا سه شیرها خیلی زود از حریف پیش بیفتند. به دنبال این گل کرواسی سعی کرد انگلیس را تحت فشار بگذارد که چندان موفق نبود. انگلیس روی ضد حملات برنامه داشت و سعی می‌کرد از سرعت بالای استرلینگ استفاده کند. در نیمه اول کرواسی به واقع کبریت بی خطر بود. انگلستان در اندک حملاتش با جایگیری خوب مهاجمانش صاحب موقعیت‌های خوبی شد که استفاده نکرد. از آن سو تیم دالیچ بعضا روی حرکات ربیچ ایجاد خطر می‌کردند که مطابق انتظار فایده‌ای نداشت. نیمه اول با همان یک گل به سود انگلیس خاتمه یافت.

نیمه دوم در یک ربع ابتدایی خسته کننده بود اما به یک باره کرواسی روی فرصت طلبی ایوان پریشیچ به گل تساوی رسید و با گرفتن روحیه‌ای دو چندان نبض بازی را در اختیار گرفت. موقعیت بعدی را ربیچ از دست داد. پریشیچ که در این دقایق نمایشی فوق العاده داشت، توپ را به تیرک هم کوبید. انگلیس کاملا محو بازی کرواسی قرار گرفته بود. کرواسی شانس‌های خوبی داشت تا گل دوم را بزند اما از آنها بهره نبرد. نیمه دوم به مراتب جذاب‌تر از نیمه اول بود که در نهایت با برتری کرواسی خاتمه یافت تا بازی با تساوی ۱-۱ به وقت های اضافه کشیده شد.

نیمه اول وقت‌های اضافه:

اولین موقعیت روی ضربه سر استونز ایجاد شد که ورسالیکو از روی خط دروازه توپ را بیرون کشید. اگر پیکفورد نبود، کرواسی روی ضربه مانژوکیچ روی یک ارسال رو به جلو به گل دوم هم می‌رسید. این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم وقت های اضافه:

باز هم کرواسی تیم برتر میدان بود. انگلیس تنها به مدیریت کردن بازی بسنده کرده بود و در نهایت بهایش را هم پرداخت. مانژوکیچ فرصت طلب گل دوم را زد و کرواسی را به آسمان‌ها برد. تلاش نه چندان زیاد انگلیس برای جبران این گل ثمری نداشت و کرواسی در کمال تعجب و البته شایستگی راهی فینال شد.

کدخبر: ۲۱۸۵۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • armanazmoodeh

    عالییییی. خوشحالم که انگلیس به فینال نرف ت

  • hamedali

    واقعا حقش بود .