کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۷۷۹۳
تاریخ خبر:

جاده‌های ارتباطی دو استان کشور قطع شد

ایرنا نوشت: رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: راه های ارتباطی استان سمنان به مازندران شامل محور شهمیرزاد به کیاسر و چشمه علی دامغان به کیاسر با عنایت به بارش برف سنگین و برای ارتقای ایمنی و پیشگیری از گرفتاری مردم در جاده ها مسدود است.

سرهنگ تقی کبیری بامداد جمعه گفت که رانندگان به علت هشدار نارنجی هواشناسی برای اخر هفته جاری از تردد و سفر کردن در محورهای برف گیر پرهیز کنند.

وی یادآور شد که اکنون مسیر های برف گیر استان سمنان بسته است و به محض تامین ایمنی در جاده ها بازگشایی و اعلام خواهد شد.

مرکز مدیریت راه های کشور نیز ساعت ۴ و ۲۰ دقیقه بامداد امروز اعلام کرد محور شاهرود به آزادشهر استان گلستان به علت کولاک شدید تا اطلاع بعدی مسدود است.

خبرنگار ما در شاهرود هم گزارش داده است که به علت برف و کولاک راه های دیگر ارتباطی شاهرود به گلستان شامل رامیان و توسکستان نیز مسدود است.
خبرنگار ایرنا هم چنین گزارش داد جلسه مدیریت بحران به ریاست سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان با حضور فرماندار شهرستان مهدیشهر ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بامداد جمعه در شهرستان مهدیشهر و راهدارخانه شهمیرزاد برگزار شد.

ستاد مدیریت بحران شهرستان مهدیشهر نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک و وقوع یخبندان در مناطق کوهستانی شهرستان، به اطلاع می‌رساند محورهای شهمیرزاد به چاشم و شهمیرزاد به فولادمحله در شهرستان مهدیشهر همزمان با آغاز بارش برف مسدود خواهد شد.

اطلاعیه حاکیست: از عموم مردم شهرستان مهدیشهر و شهرهای همجوار خواهشمندیم از سفر به مناطق کوهستانی شهرستان جدا خودداری کرده و در صورت تردد ضروری و بین شهری تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند. همچنین ضمن لغو کلیه مرخصی و ماموریت مدیران عضو ستاد فرماندهی مدیریت بحران شهرستان، دستگاه های مربوطه تا پایان بارش ها در آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

کدخبر: ۴۳۷۷۹۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر