کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۸۱۵۰۰
تاریخ خبر:

ثبت‌نام رانندگان در اسنپ متوقف شد

در پی شکایت زنی از یک راننده اسنپ دائر بر تعرض جنسی، این برند تاکسی موبایلی کشور تا اطلاع ثانوی، فرآیند ثبت‌نام از رانندگان در سطح شهرها را متوقف کرد.

به گزارش تسنیم،شهرام شاهکار؛ مدیر اجرایی اسنپ که این روزها شرکتش درگیر پرونده‌ای مفتوح شده در دادسرای جنایی تهران بابت شکایت زنی از یک راننده اسنپ دائر بر تعرض جنسی است، در تازه‌ترین اظهار نظر خود چنین گفته است:

متهم این حادثه با سو‌ءاستفاده از اطلاعات و هویت فردی دیگر موفق به فریبکاری شده و در فرآیند تایید صلاحیت راننده در اسنپ تخطی کرده است.بنابراین ما برای بالا بردن هرچه بیشتر امنیت سفرها، اقداماتی فوری و جدی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم. از این پس، تایید هویت هر راننده از سوی ۳ ناظر و کارشناس با تجربه و متخصص اسنپ به طور مجزا صورت می‌گیرد.

همچنین تا اطلاع ثانوی، فرآیند ثبت‌نام رانندگان را در سطح شهرها متوقف کرده‌ایم، تا تمام مراحل جذب رانندگان را بار دیگر با دقت ارزیابی نموده و بهبود بخشیم.

کدخبر: ۱۸۱۵۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • m.erfanipor

    همیشه یه عوضی هست گند بزنه به همچی?

  • 0000

    اون بی شرف شلاق بزنید

  • maryam.mohamadi

    تا میریم اعتماد کنیم ی عده بیشرف خرابش م یکنن تازه داشتم فکر میکردم اگه امنیت این تاکسیها انقدر بالاس چرا با ماشین شخصی ب رم که متاسفانه پشیمونم کردن