کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۴۳۱۶
تاریخ خبر:

تیم‌های بدون شکست در فوتبال اروپا

در حساس‌ترین بازی هفته هفتم رقابت‌های سری A شب گذشته دو تیم یوونتوس و اینتر به مصاف هم رفتند. این دیدار که در ورزشگاه جوزپه مه‌آتسا برگزار شد با پیروزی ۲ بر یک یوونتوس به پایان رسید.

تا قبل از این دیدار اینتر با هدایت کونته شکست نخورده بود و تیم‌هایی در پنج لیگ معتبر اروپایی بود که هیچ شکستی در فصل جاری نداشتند. اینتر با این شکست از فهرست شکست ناپذیرهای فوتبال اروپا خارج شد.

در پنج لیگ معتبر اروپایی یعنی رقابت‌های لالیگا، سری آ، بوندسلیگا، لیگ فرانسه و لیگ برتر انگلیس تنها چهار تیم وجود دارند که تن به شکست نداده‌اند.

لیورپول در لیگ برتر انگلیس در هر هشت دیدار خود به پیروزی رسیده است و با ۲۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد. وولفسبورگ در رقابت‌های بوندسلیگا بعد از گذشت هفت هفته شکست نخورده و با ۱۵ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی جای دارد.

در رقابت‌های لالیگا رئال مادرید بعد از گذشت هشت هفته، تنها تیم بدون شکست است. رئال از ۸ بازی خود ۵ پیروزی و سه تساوی کسب کرده تا با ۱۸ امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

در لیگ فرانسه هیچ تیم بدون شکستی نداریم و حتی پاری سن ژرمن صدرنشین هم در دو بازی باخته است.

در رقابت‌های سری آ هم تا قبل از دیدار یوونتوس و اینتر هر دو تیم هیچ شکستی در کارنامه نداشتند اما با توجه به شکست اینتر این تیم از فهرست شکست نخورده‌ها خارج شد. در سری آ یوونتوس تنها تیمی است که تا الان تن به شکست نداده است. مدافع عنوان قهرمانی از ۷ بازی خود در فصل جاری ۶ پیروزی و یک تساوی کسب کرده تا با ۱۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گیرد و اینتر هم با ۶ پیروزی و ۱۸ امتیاز دوم باشد.

با نگاهی به این فهرست باید لیورپول را آماده‌ترین و بهترین تیم حال حاضر فوتبال اروپا دانست که در هر ۸ دیدار خود در لیگ برتر انگلیس به پیروزی رسیده و حتی تساوی هم در کارنامه خود ندارد.

کدخبر: ۲۸۴۳۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر