کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۲۴۳
تاریخ خبر:

تیمو ورنر؛ شکارچی بزرگ ساعت ورزشگاه‌های دنیا

شب گذشته تیم ملی آلمان در ششمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در استادیوم لویگارتالس ‌وتلور در شهر ریکیاویک ایسلند به مصاف تیم ملی این کشور رفت.

در دقیقه ۶۱ و در حالیکه مانشافت با سه گل از میزبان خود پیش بود، یک حرکت تیمی خوب از سمت راست، منجر به خلق یک موقعیت ایده آل برای شاگردان هانسی فلیک شد.حرکت لوکاس کلوسترمن تازه وارد از سمت راست و ارسال یک پاس عرضی زمینی و زیبا برای تیمو ورنر، پس از عبور از مدافعین و دروازه بان خروج کرده ایسلند، در دهانه دروازه خالی به ورنر رسید و مهاجم چلسی در شرایطی که تنها یک دروازه بدون گلر را مقابلش می دید، توپ را به آسمان کوبید تا باور این مسئله برای تمامی افراد حاضر در ورزشگاه و تماشاگران سخت و دشوار باشد که ورنر چگونه این توپ را به گل تبدیل نکرده است!

در شرایطی که دروازه بان و مدافعین ایسلند تسلیم این حرکت خوب تیمی آلمانی ها شده بودند، اما ورنر عملکرد ضعیف خود در بازی های ملی از جمله دیدار برابر مقدونیه شمالی و یورو ۲۰۲۰ را ادامه داد و در باز کردن دروازه خالی عاجز بود.

البته تیمو ورنر در ادامه و در دقیقه ۸۸ موفق شد دروازه ایسلند را باز کند اما این گل باعث نشد تا موقعیت بزرگی که او مقابل دروازه خالی از دست داد، فراموش شود. ویدیوی این موقعیت بزرگ به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و تیمو ورنر یک بار دیگر به سوژه کاربران فوتبالی در سراسر جهان تبدیل شد.

تیمو ورنر ستاره ای که با درخشش در لباس لایپزیش، در فوتبال اروپا نامی برای خود دست و پا کرد و توانست به یکی از بهترین مهاجمین قاره سبز تبدیل شود. او که در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ موفق شد ۳۴ بار در ۴۵ بازی برای این تیم آلمانی گلزنی کند، نگاه ها را در استمفورد بریج به خودش دوخت و همین درخشش سبب شد تا مدیران چلسی برای استخدام این مهاجم آلمانی دست به جیب شده و او را با مبلغ ۵۷ میلیون یورو به خدمت بگیرند.

حضور ورنر در لباس چلسی، به شکل عجیبی با فرصت سوزی های بزرگ او همراه شد. ماشین گلزنی لایپزیش در لباس آبی های لندن در ۵۲ مسابقه، تنها ۱۲ بار موفق به گلزنی شد. علاوه بر این آمار ضعیف در خط حمله چلسی، نکته آزار دهنده فرصت سوزی های بزرگ این بازیکن است. هر کسی فصل گذشته بازی های چلسی را دنبال کرده باشد، به خوبی می داند که برخی از شانس های از دست رفته توسط این مهاجم، تا چه اندازه وحشتناک بوده اند.

برای موقعیت سوزی های ورنر طی یک سال گذشته با لباس چلسی و تیم ملی آلمان، می توان نمونه های فراوانی را ذکر کرد. فرصت هایی که اغلب مقابل دروازه خالی از دست رفته اند و شاید آماتورترین مهاجمین دنیای فوتبال نیز موفق شوند به راحتی این توپ ها را وارد دروازه ها کنند. بااین حال ، شاید نگران کننده ترین نکته در مورد کاهش روند گلزنی ورنر این واقعیت باشد که این بازی منحصراً به عملکرد او برای چلسی اختصاص ندارد. در واقع، برخی از بدترین اشتباهاتی که از ورنر پس از زمان خداحافظی با لایپزیش رخ داده، در واقع زمانی بوده که او با لباس تیم ملی آلمان در دیدارهای بین المللی به میدان رفته است.

شب گذشته نیز تیمو ورنر با از دست دادن یک موقعیت بزرگ دیگر، مجددا سوژه هواداران در سراسر دنیا شد و در فضای مجازی تصاویر و ویدیوهایی از موقعیت های از دست رفته این بازیکن اصطلاحا وایرال شد. جایی که او مقابل دروازه ای خالی، توپ را به آسمان کوبید.

منبع: ورزش سه

کدخبر: ۴۱۳۲۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1629286088

    برای همه بازیکنهای بزرگ این اتفاق پیش او مده میاد و خواهد اومد چون از اون دسته ات فاقات غیر قابل پیش بینیه واقعا

  • _user_1629286088

    نمیشه برای هر بازیکنی که اتفاق افتاد گذا شت به پای عملکرد ضعیف اون بازیکن