کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۲۴۲۰
تاریخ خبر:

تویوتا یاریس کراس را به جنگ کپچر و ۲۰۰۸ فرستاد

هفت صبح| با یک طرح مهیج برای سلایق اروپایی، تویوتا از کراس اور کامپکت شهری جدیدش رونمایی کرد. این خودرو یاریس کراس نام دارد و به موتورهای هیبریدی، سیستم ۴چرخ محرک و اتاقی جادار مجهز است.

یاریس کراس با طول کلی ۴۱۸۰ میلیمتر برادر کوچکتر CH-R محسوب میشود که نسبت به نسخه هاچ‌بک خودش ۲۰ میلیمتر عریض تر و ۹۰ میلیمتر بلندتر است. طراحی یاریس کراس بر خلاف CH-R هیجانی و شلوغ نبوده و بنظر جا افتاده اما جوان پسند، پویا و متناسب بنظر میرسد‌.
عضو جدید خانواده تویوتا برخلاف خاندانش از تنوع آپشن بیشخری برخوردار است و این‌شاید اولین‌ سنت شکنی تویوتا باشد چرا که بر روی یک کراس کامپکت شهری شما میتوانید نسخه AWD آنرا سفارش داده و تنوع کاملی از آپشنهای رفاهی و ایمنی را برای خودروی خود داشته باشید.
تویوتا فرزند تازه متولدش را با پیشرانه‌ هیبریدی ۱۱۶ اسب بخاری نیز عرضه میکند تا طیف بیشتری از مشتریان جوان و بانوان را بسوی خود جذب نماید.
بر خلاف اکثریت کراس کامپکت های شهری که در واقع همان مدلهای هاچ بک با قطعات تزیینی پلاستیکی بدنه میباشند، اما یاریس کراس علی رغم مشترکاتی که با هاچ بک خود دارد اما طراحی بدنه و کاراکتری کاملا متفاوت دارد.
برای همین میتوان آینده ای روشن و فروش خوبی را برای کودک بلند قامت تویوتا پیش بینی‌نمود. این خودرو رقیب مستقیم پژو ۲۰۰۸، رنو کپچر و فولکس واگن تی کراس است.

کدخبر: ۳۲۲۴۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر