کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۸۸۹۹
تاریخ خبر:

تویوتا کاستر؛ یک مینی بوس ایده‌آل از ژاپن

تویوتا خودروساز ژاپنی به تازگی نسل جدید مینی بوس کاستر رونمایی کرده است. دو روز قبل تویوتا از نسخه ۲۰۲۰ مینی بوس محبوب و پرفروش کاستر (Coaster) رونمایی کرد. کاستر را میتوان از پرفروشترین مینی‌بوس‌های دنیا دانست چرا که بدلیل استهلاک و هزینه نگهداری پایین و کیفیت ساخت بالا همواره مورد علاقه مشتریان بوده است.
نسل جدید کاستر در ۷ مدل مختلف با موتور ۴لیتری ۶ سیلندر ۲۰۵ اسب بخاری عرضه می‌شود. تویوتا در‌ لوکس ترین مدل این مینی بوس، کابینی با تجهیزات VIP را به خریداران ارائه می‌دهد.
در نسخه ۲۰۲۰ کاستر، امکاناتی نظیر ترمزهای دیسکی عقب، سیستم کمکی ترمز و سامانه کنترل پایداری بدنه نیز بر روی خودرو تعبیه شده اند.
البته مواردی نظیر فرمان قابل تنظیم، درب اتوماتیک جانبی، میزهای تاشو صندلی داخل‌کابین، وای فای، سیستم فیلتراسیون هوا کابین، چراغهای سقفی LED ، پلکان برقی و برخی موارد دیگر نیز با توجه به کلاس انتخابی خودرو نیز قابل سفارش میباشد.
از آنجا که ایران یکی از مصرف‌کنندگان بزرگ مینی‌بوس‌های شهری و بین شهری در خاورمیانه و شمال آفریقاست، مدل کاستر گزینه مناسبی برای عرضه و تولید در کشور است. خودرویی که می‌تواند مرهمی بر زخم ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی کشور باشد.

توضیحات

*

توضیحات

توضیحات

توضیحات

توضیحات

کدخبر: ۳۱۸۸۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر