کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۴۹۶۶
تاریخ خبر:

توهین دخانچی به عمو پورنگ با رمز حیدری

روزنامه هفت صبح | ‌برگزاری مناظره انتخابات ریاست جمهوری در روز شنبه با واکنش‌های سلبی مواجه شده. روز گذشته در هفت‌صبح این برنامه را از منظر فنی تحلیل کردیم و ایرادات آن را برشمردیم. در دوره پیش به کرات اشاره کرده بودیم مرتضی حیدری در مناظره‌ها منفعل است و موقعیتی که برای او به عنوان مجری در نظرگرفته شده‌، نتیجه‌ای جز لطمه به وجاهتش ندارد. بعد از مناظره برخی چهره‌هایی که با تلویزیون همکاری دارند هم نظرشان را بیان کردند و غالبا عملکرد حیدری را ضعیف دانستند.

یکی از منتقدان مرتضی حیدری در مناظره‌، میلاد دخانچی برنامه‌ساز و مجری تلویزیونی است. او برای اینکه عملکرد حیدری را نقد کند، از جمله‌ای عجیب بهره برده که خبرگزاری مهر هم آن را تیتر کرده است: «اگر عموپورنگ مجری مناظره بود فرقی می‌کرد؟» توضیح تکمیلی دخانچی این است: «چون فقط باید گوی‌ها را درمی‌آورد، شماره را می‌خواند و به هر نامزد می‌گفت سه دقیقه وقت دارید تا به سوال جواب دهید.» دخانچی چرا برای نقد یک مجری‌، عملکرد و کارنامه مجری دیگری را زیر سوال برده؟

*** کامنت‌ها
* ‌وحید سعیدی: داریوش فرضیایی نزدیک به ۲۰ سال است که در سطح اول برنامه‌سازی برای کودکان است. برای اثبات ارزش کار او همین بس که توانسته طی این سال‌ها برای نسل‌های مختلف برنامه بسازد و کودکان همه نسل‌ها را با خودش همراه کند. ای کاش میلاد دخانچی برای زیر سوال بردن عملکرد مرتضی حیدری در اجرای مناظره مثال دیگری می‌زد و از عمو پوررنگ بچه‌ها مایه نمی‌گذاشت و بیست و اندی سال کار او را اینطور زیر سوال نمی‌برد.

* احمد رنجبر:‌ شمایلی که میلاد دخانچی از خودش در برنامه‌های تلویزیونی نشان داده‌، یک مجری -کارشناس مسلط به واژه‌ها است که برای رساندن منظورش از تعابیر مناسب بهره می‌برد. او سال‌هاست در قامت تئوریسین ظاهر می‌شود و می‌داند برای القای منظورش مثال‌ها و واژه‌ها چقدر اهمیت دارند. او با این قیاس، دقیقا دنبال فهماندن کدام موضوع بوده؟

* ‌مرجان فاطمی: مقایسه‌‌ مرتضی حیدری با عمو پورنگ، از اساس قیاس مع‌الفارق است. اگر ۱۰ نفر باشند که درحال حاضر در تلویزیون کار خوب تحویل مخاطبان‌شان می‌دهند، یکی‌شان داریوش فرضیایی است. اینکه حیدری در جایگاه خودش عملکرد مناسبی ندارد، چرا باید پای عمو پورنگ وسط بیاید.

کدخبر: ۳۹۴۹۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • arsha1360

    منظورش تفاوت مجری کودک با مجری سیاسی بود ه،همه دنبال سوژه هستند که همدیگه رو بکوب ن