کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۲۹۱۱۶
تاریخ خبر:

تولید تسلا مدل۳ در پاییز ۲۰۱۸ رکورد زد

هفت صبح| گزارش‌های امروز رسانه‌های آمریکایی از رکوردشکنی تسلا در زمینه تولید خودرو حکایت دارد. این شرکت که فعلا ۴محصول رودستر، مدل اس، مدل ایکس و مدل۳ را در خط تولید خود دارد، طبق آماری که منتشر نموده موفق شده در فصل پاییز به تنهایی از سری مدل۳ بیش از ۵۳هزار دستگاه تولید کند. این شرکت که در فصل اول و دوم سال به ترتیب از این مدل ۸ و ۱۷ هزار دستگاه تولید کرده است، در سومین فصل از سال دقیقا ۵۳۲۳۹ دستگاه تولید داشته در حالی که ۵۵۸۴۰ دستگاه سدان مدل۳ تحویل مشتریان نموده تا بهتر از هر زمانی به تقاضای بازار پاسخ داده باشد.

این شرکت که سال گذشته بیش از ۱۱۰ هزار دستگاه خودرو تولید نموده، در سال ۲۰۱۲ تنها حدود ۲۱هزار دستگاه خودرو تولید می‌کرد. حالا اما شرکت از هدف بزرگ «تولید ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو» در سال سخن می گوید که بایستی تا پایان ۲۰۱۸ محقق شود.

به لطف دریافت یک سفارش ۴۰۰هزار دستگاهی برای سری موفق مدل۳، این شرکت احتمالا می‌توانید رشدهای بزرگی را در تولید خود محقق سازد اما اینکه بتواند امثال بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه خودرو تولید کند کمی دور از واقعیت است. تولید فصل اول، دوم و سوم این شرکت به ترتیب معادل ۳۰، ۴۱ و ۷۳ هزار دستگاه بوده است تا مجموع فروش این شرکت آمریکایی در پایان پاییز از مرز ۱۴۰ هزار دستگاه در سال بگذرد.

کدخبر: ۲۲۹۱۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر