کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۰۱۱۹
تاریخ خبر:

توقف شماره‌گذاری پراید از سال آینده چقدر جدی است؟

رئیس پلیس راه کشور می‌گوید حذف از جاده و توقف شماره‌گذاری پراید در سال ۹۸ در کشور نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مربوط و تدبیر مسئولان است.

سردار سرتیپ سید تیمور حسینی روز یکشنبه در حاشیه نشست راهبردی بررسی تصادف‌های استان سمنان افزود: سازمان ملی استاندارد، وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حذف پراید از جاده‌های کشور باید جدی‌تر عمل کنند و با تدبیر همه‌جانبه می‌توان تولید این خودرو بی‌کیفیت را متوقف کرد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس راهور برای توقف شماره‌گذاری پراید از سال آینده در کشور جدی است و با همکاری دیگر دستگاه‌های مربوط می توان برای اجرای این طرح مهم اقدام کرد.

رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: پراید خودروی سواری ایمن برای جا به جایی مسافر در راه‌های کشور نیست و باید هرچه سریع‌تر شماره‌گذاری این خودرو متوقف شود.

حسینی اضافه کرد: در صورت شماره‌گذاری نشدن پراید از سال آینده باز هم مدت زیادی زمان لازم است تا این خودرو سواری از جاده‌های کشور خارج شود. به‌عنوان نمونه در دهه ۸۰ توقف شماره‌گذاری خودرو پیکان در کشور انجام شد اما همچنان این خودرو در جاده ها تردد می‌کند. کیفیت در تولید خودرو و استمرار آن باید مورد توجه قرار گیرد و تولید خودرو با کیفیت نقش غیرقابل انکاری در کاهش تصادف‌های جاده‌ای دارد.

کدخبر: ۲۸۰۱۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر