کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۵۸۲۱
تاریخ خبر:

توقف استقلال برابر سایپا با اتفاق شیرینی که تلخ شد!

تیم فوتبال استقلال که با حضور سرمربی آلمانی خود نتایج مطلوبی کسب کرده بود در حالی که تا دقایق پایانی از شاگردان علی دایی پیش بود دو امتیاز خانگی را از دست داد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر امروز جمعه و از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفت که این بازی با تساوی یک به یک همراه بود. داریوش شجاعیان در دقیقه ۲۳ برای استقلال گلزنی کرد و رضا اسدی در دقیقه ۸۵ دروازه آبی پوشان را باز کرد.

سایپا در این نیمه به جز شوت قلی زاده موقعیت خطرناک زیادی نداشت. با این حال استقلال بازی هجومی تری را به نمایش گذاشت. در دقیقه ۲۳ فرشید باقری توپی را داخل محوطه سایپا ارسال کرد که داریوش شجاعیان ضربه سری را به سمت دروازه نارنجی پوشان زد. دروازه بان سایپا این توپ را مهار کرد ولی در برگشت شجاعیان آنرا به گل تبدیل کرد.

شاگردان علی دایی بعد از دریافت گل و در دقایق پایانی حملاتی را برای جبران نتیجه انجام دادند که این حملات بی نتیجه بود و بازی با همان یک گل در نیمه اول تمام شد.

شروع نیمه دوم تحت تاثیر شکسته شدن رکورد گل نخوردن توسط سیدحسین حسینی دروازه بان جوان استقلال آغاز شد و این بازیکن در دقایقی که توانست این رکورد را بشکند مصدوم بود. در دقیقه ۵۲ یک ضربه خطا پشت محوطه جریمه برای سایپا اعلام شد که این ضربه را مهدی ترابی به تیر عمودی دروازه زد و در برگشت توپ به صورت حسینی خورد و باعث خونریزی بینی وی و توقف چند دقیقه ای بازی شد. در این فاصله او توانست رکورد کلین شیت تاریخ فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد.

سایپا که تیم برتر نیمه دوم بود دو بار توپ را به تیر دروازه استقلال کوبید اما نتوانست دروازه این تیم را باز کند. در پنج دقیقه پایانی شاگردان علی دایی بازی مستقیم را در دستور کار قرار دادند و تلاش زیادی کردند تا بتوانند گل خورده را جبران کنند.

در دقیقه ۸۵ این دیدار یک ضربه کرنر نصیب سایپا شد که مهدی ترابی این توپ را روی دروازه ارسال کرد و رضا اسدی با ضربه سر دروازه استقلال و سیدحسین حسینی را باز کرد.

کدخبر: ۱۹۵۸۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • keramat260

    رکورد خوابیدن ????