کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۳۴۹۱
تاریخ خبر:

توضیح غفوری‌فرد درباره دلایل کاهش مشارکت در انتخابات

بخشهای مهم صحبتهای حسن غفوری فرد، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرآنلاین را برایتان انتخاب کردیم. صحبتهایی درباره دلایل کاهش مشارکت مردم در انتخابات:
- یکی هراسی است که در بین مردم درباره کرونا ایجاد کردند. دوم شایعاتی بود که شب انتخابات مثل فوت آقای شجریان پخش کردند که اینها بر روی روحیه مردم تاثیر منفی داشت. شایعه درگذشت آقای شجریان، شب قبل از انتخابات پخش شد.
- گروه های اصلاح طلب نیز اعلام کرده بودند ما نمی آییم یا می آییم و لیست نمی دهیم. در صورتی که بسیاری از این ها با حقیقت فاصله فراوان داشت. از ۳۰ نفر نمایندگان اصلاح طلب تهران ۲۲-۲۳ نفر تایید صلاحیت شده بودند. بنابراین اینکه ما هیچ کس را نداریم حرفی کاملا خلاف واقع بود. در تهران حداقل ۲۳ نفر از لیست قبلی آنها حضور داشتند و تایید صلاحیت شده بودند.
- آنها دائما اعلام می کردند که انتخابات تشریفاتی است. این ها اثر منفی داشت و متاسفانه باعث تفرقه در بین مردم شد؛ مردمی که هم در تشییع جنازه سردار قاسم سلیمانی و هم در ۲۲ بهمن با آن شور شرکت کرده بودند با این شایعات یک مقدار ترسیدند. اما اگر به روحیه ای که مردم برای ۲۲ بهمن یا حرکت خودجوش تشییع جنازه شهید سلیمانی داشتند صدمه وارد نمی‌شد، حتما آن شور برای مجلس هم وجود می داشت

کدخبر: ۳۱۳۴۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Msina

    آره. دقیقا درست ه.

  • safa345

    کرونا رو بعد انتخابات اعلام شد شجریان هم بعد انتخابات وای چقد دروغ به ملت میگین

  • khordbin

    انتخابات بازم هست!

  • chavosh

    خیلی بد و سست و غیر قابل قبول توجیه کرد.