کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۹۵۰۵۸
تاریخ خبر:

توضیح سازمان برنامه‌و‌بودجه درباره مشاوره گرفتن از نوجوان ۱۰ساله

مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه درباره انتشار خبری درخصوص معرفی مشاور نوجوان سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی منتشر کرد.

براساس این توضیحات، محمدباقر نوبخت، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در جریان سفر استانی به استان البرز پس از ملاقات با حسین عطایی نوجوان ده‌ساله و آشنایی با توانایی ها و ظرفیت‌های وی، ضمن قدردانی و تشویق، به رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز ابلاغ کردند تا با هدف حمایت از نخبگان تمهید شایسته‌ای برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های این نوجوان نخبه به عمل آورد.

بر این اساس، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز در حکمی حسین عطایی را به عنوان مشاور افتخاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز انتخاب کردند.

لازم به یادآوری است به دنبال حضور این نوجوان در یکی از برنامه های تلویزیونی برخی رسانه ها به اشتباه وی را مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه معرفی کردند.

حسین عطایی چند روز پیش میهمان برنامه حالا خورشید بود. او در کرج زندگی می کند تا کنون شش اختراع ثبت شده دارد. درباره او گفته می‌شود نفر اول طرح صنعتی کتیا ( کار با نرم افزارهای طراحی ) در مجتمع فنی تهران و نفر اول تریدی مکس ( نرم افزار پیشرفته طراحی ) در جهاد دانشگاهی است.

عطایی در پایه پنجم ابتدایی درس می خواند اما به مدرسه نمی رود و به طور غیرحضوری درس هایش را می خواند و در یک روز همه امتحان هایش را با هم می دهد.

کدخبر: ۱۹۵۰۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • morad

    ماشاالله خدایا حفظش کن برا خانوادش و برا ایران عزیزمان?

  • khordbin

    یادمان باشد، حسین عطایی را، چندسال بعد خ برآمد یک ایرانی فلان جایزه برد، یادمان ب اشد زمانی در ایران بود!

  • jamalgh

    من هم با نظر آقای خوردبین موافقم. خوش بح ال اونهایی که در آینده قراره تو خارج از کشور از مصاحبت با این مغز متفکر ایرانی بهره ببرند.

  • alireza.d

    جای اون اینجا نیست قدرش را نمیدانند

  • mahbodhosseinali

    پسر از اینجا برو همون تسلا و كالیفرنیا م فهماً تو چی میگی اینجا تعطیله چون با این آلودگی مخت میپکه برو وباعث افتخارمون شو

  • majid.kh

    من ده سالم بود خیال میکردم تهران ی ک کشور خخخخ ???

  • mazdak

    انگشترای دستش چی میگه؟؟؟

  • karimian

    انگشتر چیزی نمیگه!!نکنه انگشترای شما حرف میزنن؟؟!!!! چیکار به انگشتراش داری آخهه ههههه؟؟ اصل قضیه رو ببین

  • amin_4000

    انتخاب به عنوان «مشاور “افتخاری” سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز»…! نهای ت قدرشناسی و سرمایه گذاری بر روی نخبه ای که کمپانی های تسلا و ولوو به دنبالش هست ن?