کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۲۲۱۷
تاریخ خبر:

توضیح آستان حضرت معصومه درباره یک مطلب خاص

سایت آستان مقدس حضرت معصومه(س) مطلب منتشرشده از سوی این سایت مبنی بر نپذیرفتن مصوبه شورای تامین استان برای محدودیت هایی در حرم را نظر شخصی یک فرد دانست که بدون هماهنگی انتشار یافته است.

به گزارش خبرآنلاین، در بیانیه جدید پایگاه خبری آستان حضرت معصومه آمده است: به دنبال انتشار یادداشتی با عنوان « آرامش و سکینه عمومی تنها واکسن شناخته شده برای مقابله با یک اپیدمی/معماری ایمانی حریم فاطمی سد پولادین مبارزه با اپیدمی کرونا» در کانال و پایگاه خبری آستان مقدس آستان مقدس برخی از شبهات و برداشت‌های نادرست مطرح شده که مدیریت روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس جوابیه‌ای را صادر کرده است.

این مطلب فقط یک "یادداشت" و نظر شخصی نویسنده بوده و مطرح شدن این مطلب به عنوان "بیانیه" آستان مقدس در برخی از رسانه‌ها کار نادرست و غیر اخلاقی است. البته با فرد خاطی که بدون هماهنگی های لازم "یادداشت" مذکور را بارگذاری کرده است برخورد خواهد شد.

محتوای این یادداشت برخلاف سیاست‌های رسمی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) است چرا که میان آستان مقدس و شورای تامین استان قم در مناسبت های مختلف، همکاری‌های بسیاری رقم خورده است.

مسئولان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها همانند دیگر مسئولان استان و کشور به ویژه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم و وزارت بهداشت و درمان به فکر سلامت زائران بوده و تاکنون نیز برای جلوگیری از شیوع کرونا اقدامات مختلفی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

کدخبر: ۳۱۲۲۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر