کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۰۵۷۷
تاریخ خبر:

توضیحات احمد پورمخبر از انتشار ویدئوی دستفروشی‌اش در خیابان

احمد پورمخبر از پخش ویدئویی بی‌اساس درباره دستفروشی‌اش کنار خیابان گلایه کرد.

مدتی پیش ویدئویی از احمد پورمخبر بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر و پخش شد که این بازیگر کنار خیابان نشسته بود و آواز می‌خواند و برخی از مردم به او پول می‌دادند.

چند روز بعد پورمخبر در واکنش به تصاویری که از او در حالیکه کنار بساط دستفروشی نشسته است، منتشر شده بود، در اینستاگرام نوشت: «کار کردن عار نیست، کاری که یک لقمه نان حلال ازش بشه درآورد گناه نیست ولی تهمت زدن و برچسب زدن گناه بزرگیه.

وقتی یک عکسی از هر کسی دیدید سریع قضاوت نکنید، اگر من با یک خلبان هم در کابین خلبان عکس دارم پس خلبان شدم؟؟؟ … دوستان عزیز من بازنشسته ارتش هستم و اگر بازیگر هم نمیشدم روزگارم میگذشت. خداروشکر میکنم که زندگی آبرومندانه ای دارم و در این سن و سال احتیاجی به کار کردن برای گذران زندگی ندارم.»

دختر این بازیگر هم بارها در مصاحبه‌های خود با تاکید بر لزوم حفظ حریم خصوصی هنرمندان گفته بود: «پدرم بازنشسته ارتش است و مثل درصد بالایی از مردم جامعه، از یک زندگی متوسط برخوردار است و اگر مزاحمان اجازه بدهند، زندگی آرام و شادی در کنار هم داریم.»

پورمخبر شهرتش در حوزه بازیگری را با بازی در سریال‌های طنزی چون «متهم گریخت» و «بزنگاه» به دست آورد و سپس در فیلم‌ها و سریال‌های کمدی دیگر به ایفای نقش پرداخت اما در سال‌های اخیر بسیار کم کار شده است.

کدخبر: ۲۶۰۵۷۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • rex

    کلا ما فضول و کنجکاویم.خوب نیست بخدا

  • masoudronin

    این بشر عشقه انقد با این جفنگیاتو تهمتها اذیتش نکنید نادان ها