کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۷۰۶۴
تاریخ خبر:

توصیه‌های یک راننده تاکسی‌ و احضار روح کی‌روش

روزنامه هفت صبح | یک: یک جرثقیل در خطر سقوط بود و کل ترافیک بخش‌هایی از تهران به هم ریخته بود. یک تاکسی دربست گرفتم که بروم اکران خصوصی فیلم مسیح پسر مریم را در موسسه اوج ببینم. راننده ازآن آدم‌های باحال بود. می‌گفت بچه‌هایتان را مشتی بزرگ کنید. تاکید روی کلمه مشتی داشت.

می‌گفت اگه بچه مشتی بزرگ کردید خودش دنبال خدا و پیغمبر هم میره اما اگه مشتی نباشه دنبال خدا و پیغمبر هم بره باز هم فایده نداره! بعد همین طور تئوری‌اش را توسعه می‌داد: ‌اگه آدم مشتی باشه اما خیلی مقیدات مذهبی نداشته باشه باز هم آدم به دردبخوریه. می‌گفت آدم مشتی یعنی غلامرضا تختی، آدم مشتی یعنی محمد جهان آرا، ‌آدم مشتی یعنی قاسم سلیمانی. برای همین این قدر مردم دوستشون دارند. گفتم حالا این مشتی‌گری یعنی چی؟‌ گیج شد. گفت چه می‌دونم مشتی دیگه. آدم باحال. آدم دستگیر. آدم مهربون. آدم مردم‌دار. شجاع.

دو: طرف می‌گفت یک کارتن خالی توی ماشین دارم وقتی می‌خوام وارد طرح ترافیک بشم بازش می‌کنم و می‌ذارمش توی صندوق عقب و در صندوق را باز می‌گذارم تا پلاک ماشینم قابل خوندن نباشه. این طوری وارد طرح ترافیک میشم. ماشینش سمند بود.

سه: دلم برای بازی با کره‌جنوبی به شدت شور می‌زند. سعید عزت‌اللهی را نداریم، سردار آزمون درگیر بچه ناخواسته‌اش (یا بچه‌ای که به او منتسبش می‌کنند) در سن پطرزبورگ است و وسط این هاگیر واگیر معلوم نیست چگونه باید راه بیافتد برود در روسیه و در دادگاه شرکت کند و تاثیر این دلهره‌ها را در از دست دادن فرصت‌های گل بایر‌لورکوزن مقابل کلن دیدیم‌.

کنعانی‌زادگان هم که محروم است و محرمی و جهانبخش و صیادمنش و قایدی و قدوس هم به نیمکت تیم‌هایشان پرچ شده‌اند و قلی‌زاده هم مدت‌هاست درخشش خاصی نداشته و وحید امیری هم به همچنین‌. با این دورنما اوضاع تیم ملی برای بازی با کره‌جنوبی چندان مساعد نیست.

می‌ماند مهدی طارمی که امیدواریم تا روز بازی با کره‌جنوبی کار دست خودش ندهد و به لحاظ روحی سر فرم باشد. کره‌ای‌ها می‌آیند که ایران را شکست بدهند و اسکوچیچ باید این بار از برنامه‌ها و تاکتیک‌های همیشگی تیم ملی عدول کند و یک نقشه جنگی برای مقابله با کره‌جنوبی طراحی کند. اسکوچیچ باید کمی کی‌روش باشد این بار !

کدخبر: ۴۴۷۰۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر