کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۳۸۳۴
تاریخ خبر:

توزیع ۴هزار بسته غذایی و بهداشتی شرکت مینو بین سیل زدگان آق قلا

همزمان با وقوع سیل در استان گلستان و محاصره مردم شهر آق قلا در سیلاب گروه صنعتی مینو با بسیج امکانات در آغازین روزهای سال جدید با حضور در مناطق سیل زده به یاری هموطنان گلستانی شتافت.
این کمک های انسان دوستانه در راستای تحقق اصل "مسوولیت اجتماعی" از دوم فروردین ماه با بکارگیری بیش از چهل نفر از نیروی انسانی شرکت در دستور کار قرار گرفت و دو هزار بسته غذایی و دو هزار بسته بهداشتی را در قالب دوازده کامیونت شامل هفده محصول در نود و سه قلم بین سیل زدگان شهرستان آق قلا توزیع شد.
بر پایه این گزارش بسته های اهدایی در شهر گرگان و محل انبارهای گروه صنعتی مینو در استان گلستان در قالب چهار هزار بسته غذایی و بهداشتی بسته بندی شدند و به وسیله قایق موتوری، تراکتور و خودروهای شاسی بلند هلال احمر بر اساس نیازسنجی جمعیت هلال احمر استان گلستان توزیع شدند.
باتوجه به اینکه محصول ساقه طلایی نیز ارزش غذایی بالایی دارد و در مواقع بحران می تواند موجب سیر نگه داشتن افراد حادثه دیده بسیار اثربخش باشد در کنار این بسته های اهدایی بیش از ۲۵ هزار ساقه طلایی ۲۰۰ گرمی نیز در قالب بسته های جداگانه بین سیل زدگان و عوامل امدادی توزیع شد.
گفتنی است عملیات ارسال محموله های امدادی، بسته بندی و توزیع از دوم تا هشتم فروردین در روستاهای اطراف آق قلا و گومیشان در دستور کار قرار گرفت.

«روزنامه هفت‌صبح آمادگی دارد اخبار و گزارش‌ کمک‌های موسسات خیریه و شرکت‌های تولید به سیل‌زدگان را منتشر کند»

کدخبر: ۲۵۳۸۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر