کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۳۴۶۳
تاریخ خبر:

توئیت بازی | ‌پایان فصل سوم ستاره‌ساز

روزنامه هفت صبح | یکشنبه شب آخرین قسمت مسابقه ستاره‌ساز با معرفی برگزیدگان روی آنتن شبکه سه رفت. در قسمت فینال، کریم باقری و حبیب کاشانی هم حضور داشتند و بخشی از جوایز توسط آنها اهدا شد. ستاره‌ساز فروردین ۹۸ در کنداکتور قرار گرفت و خیلی‌زود توانست نگاه علاقه‌مندان به فوتبال را معطوف به‌خود کند.

جذابیت ذاتی فوتبال که با مقوله‌ای به‌نام استعدادیابی گره بخورد، توجه به آن طبیعی است. آیا سازندگان ستاره‌ساز از این ظرفیت استفاده‌ای مطلوب کردند؟ این برنامه خالی از ایراد نیست و می‌توانست پر‌و‌پیمان‌تر تولید شود اما در همین مقدار هم موفق عمل کرد. در این فصل حسین اسدی اجرای مسابقه را برعهده داشت.

بر‌خلاف دو فصل قبل خبری از محمدرضا احمدی و عباس قانع نبود. در ترکیب مربیان هم وحید شمسایی جای فیروز کریمی را گرفت و در کنار رضا شاهرودی، سیروس دین‌محمدی و خداداد عزیزی ایستاد. به عملکرد کریمی و پرخاش‌های او نسبت به نوجوانان ایرادهایی جدی وجود داشت که در این فصل اوضاع آرام‌تر شد. ستاره‌ساز بارها گفته آینده شرکت‌کننده‌ها را تضمین نمی‌کند و تنها عاملی برای رقابت آنها در یک مسابقه و معرفی به تیم‌ها و مربیان است…

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: «ستاره ساز» یکی از معدود مسابقات استعداد یابی تلویزیون است که با کمی خوش سلیقگی و انتخاب‌های خوب ، می‌توانست به برنامه‌ای موفق تبدیل شود اما انتخاب غلط و سپردن سکان اجرای برنامه به فردی که کوچکترین تسلطی بر تکنیک‌های اجرا ندارد موجب شده تا ستاره ساز از این منظر ضربه بخورد. این مسابقه در صورت ادامه تولید نیازمند دو تغییر اساسی است. یکی تغییر مجری و دیگری تغییر دکور که بعد از سه فصل حسابی تکراری شده است.

‌احمد رنجبر: در میان برنامه‌های استعدادیابی، ستاره‌ساز شانس بیشتری برای «تداوم» دارد. فراوانی علاقه‌مندان به فوتبال این فرصت را در اختیار برنامه قرار می‌دهد تا هر سال، دست‌کم برای یک فصل روی آنتن باشد. پر و بال دادن به نوجوان‌ها و ایجاد یک موقعیت جدی برای آنها امتیاز مهم ستاره‌ساز است. انتظار می‌رود این برنامه در فصل‌های بعد سر‌و‌شکل جذاب‌تری به‌خود بگیرد.

کدخبر: ۴۳۳۴۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر