کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۸۴۵۵
تاریخ خبر:

توئیت بازی| ۵۶‌سالگی سروش صحت

روزنامه هفت صبح | روز گذشته سروش صحت شمع ۵۶ سالگی‌اش را فوت کرد. عمرش دراز و پر برکت باد! درباره کارنامه صحت بارها نوشته‌ایم. او مردی همه‌کاره است که هم می‌نویسد، هم کارگردانی می‌کند‌، هم بازی می‌کند و هم مجری است. صحت در همه حوزه‌ها موفق عمل کرده و امضای خاص خودش را پای آثارش گذاشته است.

او این روزها خود را آماده اجرای فصل تازه کتاب باز می‌کند؛ برنامه‌ای که پیشنهادی متفاوت در حوزه کتاب است. از آن سو خیلی‌ها چشم انتظار سری جدید لیسانسه‌ها هستند که خب به دلیل شرایط ایجاد شده‌، بعید است ادامه یابد.

این سریال در دهه ۹۰ متولد شد و تحسین خاص و عام را به دنبال داشت. در کارنامه صحت سریال موفق و پرمخاطب کم نیست؛ چارخونه، ساختمان پزشکان، پژمان و شمعدونی. صحت در همه سریال‌های خود خالق شخصیت‌هایی شده که همچنان محبوب هستند و نام‌شان سر زبان‌هاست؛ از خانم شیرزاد تا حبیب و دیگران.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: سروش صحت یک پدیده است . او از وقتی پا به عرصه کارگردانی گذاشت‌، مسیر تازه‌ای را در عرصه کمدی‌سازی شروع کرد. سروش بعد از ساخت یک کمدی متداول تلویزیونی به نام «چار دیواری»‌، مسیرش را آرام آرام اصلاح کرد تا جایی که در این عرصه صاحب یک سبک جدید شد و کمدی نو و تازه‌ای‌ را به مخاطب عرضه کرد. سروش صحت ای‌کاش بیشتر سریال بسازد.

احمد رنجبر: امید در دل سیاهی؛ این تلاشی است که رد آن در آثار صحت دیده می‌شود. چه وقتی فیلم و سریال می‌سازد؛ چه زمانی‌که داستانک می‌نویسد. او از تلخی می‌گوید اما می‌داند اندازه درست چقدر است. به همین خاطر است که یادآوری آثار او نه توأم با غم که همراه با لبخند است.

مرجان فاطمی: سروش صحت کارگردان درجه یک و مجری موفق و نویسنده‌‌ خوش‌ذوقی است. در کنار همه‌‌ اینها اما آنچه بیشتر از همه اهمیت دارد، این است که انسان با اخلاق و وارسته‌ای است و روح بزرگی دارد. امیدوارم سالیان سال فیلم و سریال بسازد و همچنان بنویسد.

کدخبر: ۴۲۸۴۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر