کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۷۷۰۷
تاریخ خبر:

توئیت بازی| گام به جلو رامبد و خندوانه

روزنامه هفت صبح | سری جدید خندوانه یک تفاوت عمده با فصل‌های اخیر دارد: تلاش برای استفاده از همه نشانه‌ها و داشته‌های پیشین. این برنامه زمانی که برای نخستین بار روی آنتن شبکه نسیم رفت‌، المان‌های منحصر به فرد خود را داشت.

چه در آیتم‌ها، چه سلام مجری ، چه ترانه‌ها و … خندوانه با این شناسنامه معرفی شد و مورد توجه قرار گرفت. در فصل‌های بعد این نشانه‌ها تقویت شد و برخی از آنها کنار رفتند. در هفت‌صبح بارها نوشتیم که اضافه شدن موارد جدید نشان از پویایی خندوانه دارد اما نباید شناسنامه و هویت خود را از دست بدهد. اینها مواردی است که مخاطب با آنها شگفت‌زده ‌ و در ذهنش تبدیل به خاطره شد.

در فصل جدید، رامبد جوان و تیمش در کنار ایده‌های نو از المان‌های قبلی هم بهره می‌برند. کار تا جایی پیش رفته ‌ که مسابقه این هفته ترکیبی از همه داشته‌های پیشین بود؛ از جمله لباهنگ، ادابازی و نیز آیتم‌هایی که به شکل روتین در برنامه مورد استفاده قرار می‌گرفت.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: «خندوانه» در فصل جدید خیلی خوب و پر انرژی استارت زده و همین انرژی خوبی که پشت کار هست موجب شده تا مخاطب با برنامه سرحال و شادابی روبه‌رو باشد. طراحی مسابقه‌ای جدید که مخلوطی است از بازی‌های مختلفی که طی این سال‌ها در خندوانه انجام شده‌، یکی از همان اتفاقات خوب فصل جدید است که نشان از پویایی این فصل می‌دهد.

‌احمد رنجبر: هویت یک برنامه یعنی اینکه وقتی یکی از ارکان اصلی از دست برود، لطمه نبیند. خندوانه یک بار با از دست دادن جناب خان چنین تجربه‌ای را پشت سر گذاشت و حالا با در اختیار نداشتن نیما. اینکه رامبد جوان و همکارانش بیش از پیش از نشانه‌ها و المان‌های هویت‌ساز برنامه بهره می‌برند، تلاشی است برای اینکه خندوانه قائم به یک نفر نباشد.

کدخبر: ۴۲۷۷۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر