کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۵۵۰۸
تاریخ خبر:

توئیت بازی| شبکه ۲ و یک سریال تکراری دیگر

روزنامه هفت صبح | از شب گذشته شبکه دو سریال «رقص پرواز» را در کنداکتور خود قرار داد. این سریال نخستین بار سال 86 روی آنتن رفت و طی این سال‌ها بارها بازپخش داشته است. شبکه دو که امسال به‌ندرت سریال جدید پخش کرده‌، حالا به «رقص پرواز» رسیده است. این سریال به کارگردانی احمد مرادپور و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان درباره زندگی یک جراح متخصص است که در زمان جنگ تحمیلی، از آمریکا به ایران بازمی‌گردد و برای انجام عملی حساس ناچار می‌شود به اهواز سفر کند.

همزمان ملیحه، دانشجوی جوان پزشکی برای یافتن نامزدش دکتر مولایی با دکتر یاوری همراه می‌شود. مهدی هاشمی، لاله اسکندری، شهاب حسینی، امیرحسین صدیق، زنده‌یاد سیروس گرجستانی، بیوک میرزایی، فخرالدین صدیق‌شریف، اصغر نقی‌زاده، آفرین عبیسی، ناصر ایزدفر و محمود مقامی از بازیگران این سریال هستند. شبکه دو تا هفته پیش سریال «جزر و مد» را روی آنتن داشت که کیفیت پایین‌، مهم‌ترین ویژگی است که در ذهن‌ها باقی خواهد ماند! «رقص پرواز» در گونه آثار موسوم به دفاع مقدس دسته‌بندی می‌شود و معمولا چنین سریال‌هایی در هفته دفاع مقدس یا مقاومت روی آنتن می‌رود.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: از زمان روی کار آمدن مدیر جدید شبکه دو انگار باکس نمایشی هم اهمیت خودش را در این شبکه از دست داده است. در این مدت نه‌تنها اثر قابل‌توجهی روی آنتن نرفته بلکه این باکس بیشتر با سریال‌های تکراری پر شده است. حالا هم ‌بعد از جام‌جهانی، آنتن شبکه دو در اختیار سریالی قرار گرفته که بارها از این شبکه و دیگر شبکه‌های تلویزیونی پخش شده است.

‌احمد رنجبر: شبکه دو رکورددار پخش سریال تکراری است و تا اینجای سال پنج سریال تکراری داشته: سری اول وضعیت زرد، تله‌تئاتر پیروفا، وفا، پریدخت و حالا رقص پرواز. سریال‌های جدید این شبکه هم توفیقی که باید به‌دست نیاورده‌اند: خداداد‌، از سرنوشت 4 ، وضعیت زرد 2، مدافعان شهر، تله‌تئاتر کاتب اعظم، آتش سرد و جزر و مد. چنین اتفاقی برای شبکه‌ای سراسری شکستی تمام‌عیار است.

‌محمد صابری: موقعیت عجیبی است؛ انتخاب میان «بدهای تازه» و «خوب‌های تکراری»! اگر کمدین کاربلدی در تلویزیون داشتیم، از همین موقعیت مدیران تصمیم‌گیر سیما، می‌توانست یک کمدی سیاه بسازد با کلی پرسوناژ جذاب و به‌روز، برای پخش همزمان از همه شبکه‌ها. هم مشکل کنداکتورهای خالی حل می‌شد و هم شاید مخاطبان بیشتر سرگرم می‌شدند!

کدخبر: ۴۹۵۵۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر