کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۹۴۲۲
تاریخ خبر:

توئیت بازی| راز جذابیت سریال پاورچین

روزنامه هفت صبح | پخش سریال «پاورچین» در شبکه آی‌فیلم به روزهای پایانی پخش خود رسیده و تا آخر هفته این سریال جایش را به سریال «دردسرهای عظیم» می‌دهد. از ساخت این سریال ۱۹ سال می‌گذرد و بعد از آن مهران مدیری سریال‌های متعددی را جلوی دوربین برد. با وجود موفقیت سریال‌های دیگری چون «شب‌های برره»، «مرد هزار چهره» و « قهوه تلخ»، اما « پاورچین» همچنان بی‌رقیب بهترین کار اوست.

سریالی که اگرچه ضعف‌های مشهودی دارد و کارگردانی آن به خصوص در قسمت‌های آخر چیزی در حد فاجعه است اما همچنان جذاب است و دیدنش به خیلی از سریال‌های کمدی تلویزیون و حتی همین اثر آخر مهران مدیری، یعنی «دراکولا» می‌ارزد. «پاورچین» ضعف‌های زیادی دارد اما انرژی خوبی که پشت آن قرار دارد از گروه نویسندگان تا بازیگران و خود مدیری باعث شده تا مخاطب مجذوب اتمسفر آن شود، ضعف‌ها را نبیند و بیشتر به جذابیت‌های کار توجه کند، عنصری که کارهای پر طمطراق اخیر مهران مدیری فاقد آن است.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: پاورچین سریال خوبی است که همچنان می‌توان به شوخی‌هایش خندید. تنها کاراکتر بی‌مزه‌اش فرهاد با بازی مهران مدیری است. او حتی در جاهایی یکدستی بازی‌ها را از بین می‌برد. تصور کنید این نقش را مثلا رضا عطاران بازی می‌کرد، پاورچین چیز دیگری می‌شد.

‌احمد رنجبر: پاورچین محصول دورانی است که حال مردم خوب بود. طبعا سازندگان هم انرژی خود را از جامعه می‌گیرند و به آثارشان تزریق می‌کنند. پاورچین علاوه بر این دلیل فرامتن‌، به خاطر برخی نوآوری‌ها و داشتن چند کاراکتر جذاب (داود‌، مهتاب‌، فرهاد‌، یاسمن، سپهر و طغرل) تبدیل به سریالی ماندگار شده است و هنوز برخی تکیه‌کلام‌های آن جذابیت خود را حفظ کرده.

مرجان فاطمی: هنوز هم از میان آثار مهران مدیری، «پاورچین» جایگاه خاصی دارد. درست است که بهترین سریالش نیست اما به لحاظ جذابیت داستان‌ها و شخصیت‌ها و تکیه‌کلام‌های ماندگار و … از بسیاری از سریال‌های کمدی تلویزیون بالاتر است.

کدخبر: ۳۹۹۴۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر