کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۵۸۳۲
تاریخ خبر:

توئیت بازی | خندوانه هفت ساله شد

روزنامه هفت صبح | ‌شبکه نسیم تازه راه افتاده بود، قرار بود تا از برنامه‌های تولیدی‌اش آرام‌آرام رونمایی شود.اسامی بزرگی نامشان به عنوان برنامه‌ساز مطرح بود که می‌خواستند برای این شبکه برنامه‌ای متناسب با ماموریت‌های آن تهیه و تولید کنند.یکی از این برنامه‌سازها رامبد جوان بود و برنامه‌ای که می‌خواست برای نسیم بسازد هم نام عجیب و جالبی داشت.

«خندوانه» نام برنامه رامبد بود که اولین قسمتش ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. برنامه‌ای که همه‌ جوره متفاوت بود.تماشاگر داشت و همه در آن شاد و پرانرژی بودند.فریاد می‌زدند، بلندبلند ترانه می‌خواندند،آن هم ترانه‌های عجیب‌وغریب.پسر جوانی به نام نیما با خلق کاراکترهای مختلف همه را شگفت‌زده کرد، برنامه خیلی زود جای خودش را بین مخاطبان عام و خاص باز کرد و در همان فصل اول تبدیل به یک برند شد.

برندی که موجب شد تا شبکه نسیم هم به چشم مخاطبان و اهالی تلویزیون بیاید و برنامه سازها پشت در اتاق مدیرش برای ساخت برنامه صف بکشند.حالا هفت سال از آن روز گذشته و خندوانه یکی از مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون است.برنامه‌ای که برخی فصل‌هایش حسابی جذاب بوده و برخی دیگر معمولی، اما همیشه مخاطبش را راضی نگه داشته است.

*** کامنت‌ها
* وحید سعیدی: ‌اثری که خندوانه روی جریان برنامه‌سازی تلویزیون گذاشته غیرقابل کتمان است، به جرات می‌توان برنامه‌سازی در تلویزیون را به بعد و قبل از خندوانه تقسیم کرد.برنامه‌ای که طی این سال‌ها همه می‌خواستند مثل آن باشند،اما نتوانستند.

*‌ احمد رنجبر: ‌هویت مهم‌ترین امتیاز خندوانه است. این برنامه به‌رغم قوت و ضعف‌هایی که در هفت سال اخیر داشته،متکی به شناسنامه‌اش بوده و سعی کرده شبیه دیگر برنامه‌ها نشود.استفاده بهینه از آزادی عملی که در اختیار سازندگان قرار گرفته امتیاز دیگر خندوانه است.

* ‌مرجان فاطمی: ‌طرفدار پروپاقرص برنامه «خندوانه» نیستم اما تلاش‌های تیم سازنده برنامه در تمام این هفت سال برای سرگرمی و خنداندن مخاطبان آنهم به شیوه‌هایی متنوع، کاملا محسوس است .

کدخبر: ۳۹۵۸۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر