کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۴۱۲۷
تاریخ خبر:

توئیت بازی|‌ بازگشت پر سروصدای فرزاد حسنی

روزنامه هفت صبح | سه‌شنبه هفته گذشته خبری منتشر شد که «فرزاد حسنی بعد از سه سال و نیم دوری از رادیو با برنامه «چه فرصتی چه شبی» به رادیو جوان بازگشت.» این خبر در صفحات مختلف اینستاگرامی بازنشر داده شد که طبق معمول واکنش کاربران را به همراه داشت. عده‌ای سبک اجرای فرزاد حسنی را نمی‌پسندند و نظرشان را در این‌باره به اشتراک گذاشتند.

با این حال حجم واکنش‌های مثبت بیشتر است و خیلی‌ها جای او در صدا‌و‌سیما را «خالی» دانسته‌اند. حسنی از مجریانی است که در دهه هشتاد اوج گرفت اما خیلی‌زود فرامتن بر سرنوشت او تاثیر گذاشت. این مجری بارها طعم ممنوع‌الکاری را چشید و از تلویزیون دور ماند. در دورانی که او در تلویزیون حضور نداشت تمرکز خود را بر رادیو گذاشت.

وجه دیگر خبر بازگشت حسنی را می‌توان به تلاش مدیریت جدید صدا‌و‌سیما برای استفاده کامل از نیروهای خود تعبیر کرد. همان‌طور که چندی پیش پیمان جبلی گفته بود عادل فردوسی‌پور منعی برای بازگشت به تلویزیون در قامت گزارشگر و مجری ندارد. آیا حسنی علاوه بر رادیو در تلویزیون هم صاحب برنامه خواهد شد؟

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: بازگشت فرزاد حسنی به رادیو، شاید مقدمه‌ای باشد بر حضور دوباره او در تلویزیون. در حال حاضر مخاطبان سیما آنقدر مجری ناکاربلد در برنامه‌های مختلف دیده‌اند که دلشان برای یک اجرای خوب و استاندارد تنگ شده است. فرزاد حسنی می‌تواند برگ برنده مدیریت جدید تلویزیون باشد. مجری کاربلدی که از جنس رسانه است و بی‌دلیل سال‌ها کنار گذاشته شده.

‌احمد رنجبر: بارها با برخی دوستان درباره شیوه اجرای فرزاد حسنی بحث داشته‌ایم. مخالفانش عقیده دارند او باید بیشتر مراقب گفتار و رفتار خود در مصاف با مهمان و مخاطبان باشد. حسنی هر‌چه باتجربه‌تر شد این نقص را برطرف کرد که عینیت آن در برنامه‌های رادیویی و اجرای جشن‌های سینمایی به‌چشم آمده. حسنی از معدود مجریانی است که می‌تواند یک برنامه را جذاب کند و جای خالی‌اش در تلویزیون حس می‌شود.

کدخبر: ۴۳۴۱۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر