کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۰۹۴۴
تاریخ خبر:

توئیت‌بازی| ‌همه سریال‌های ارجمند پربیننده است؟

ر وزنامه هفت صبح | کمتر مصاحبه‌ای از داریوش ارجمند منتشر می‌شود که خالی از جنجال باشد. این‌بار خبرنگار خبرآنلاین سراغ او رفته و نظرش را درباره چند مسئله جویا شده. یکی از سوالات این است که چرا بعد از دندون طلا دیگر تئاتر بازی نکردید: «بعد از کار داود میرباقری دیگر نمایشی به پست من نخورد، سینمایش هم همین‌طور است، من دو سال و نیم است در سینما کار نکرده‌ام و زیر میزم پر از سناریو است. در کدام‌شان بازی کنم؟! هیچ کدام‌شان را دوست ندارم.»

برای ارجمند اما پذیرش سریال‌های تلویزیونی راحت‌تر است: «سریال تلویزیونی، مردمی است. سریال تلویزیونی، هنر مصرفی است. تازه روی همان‌ها هم حساسیت‌های عجیبی دارم.» او در عین حال مدعی است: «من هر کاری در تلویزیون کرده‌ام پربیننده‌ترین بوده است.» داریوش ارجمند بازیگر توانمندی است و بارها این مسئله اثبات شده. با این حال توانایی یک مسئله است و پربیننده شدن مسئله‌ای دیگر. مثلا در کارنامه دهه نود ارجمند سریال‌های مرضیه، ماه و پلنگ، راز پنهان و راز و نیاز دیده می‌شود که شاید خیلی‌ها اسم آن‌ها را هم نشنیده باشند.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: داریوش ارجمند کار پر مخاطب کم ندارد ؛ که البته پرمخاطبی تعدادی از آنها ربط مستقیمی به او ندارد اما باز هم می‌توان به پای او نوشت. در مقابل تعداد بسیاری هم کار کم مخاطبی دارد که خیلی ها اسم آنها هم یادشان نیست.

‌احمد رنجبر: ‌با همان فیلم اول یعنی ناخدا خورشید جای خود را در میان مخاطبان سینما باز کرد. با همان سریال اول یعنی امام علی‌(ع) محبوب خاص و عام شد. در ادامه به کارنامه‌اش تنوع بخشید و همچنان بازیگر موفقی است اما باید پذیرفت آقای ارجمند هر کاری در تلویزیون بازی کرده، پربیننده نبود.

‌مرجان فاطمی: به نظر می‌رسد داریوش ارجمند هنوز از حال و هوای نقش حشمت فردوس در ستایش بیرون نیامده است. درست است که این سریال در آن دوره به خاطر این نقش دیده شد و مورد توجه قرار گرفت اما دلیل نمی‌شود همه نقش‌های بعدی‌اش را هم پرمخاطب بداند.

کدخبر: ۴۴۰۹۴۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر