کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۱۱۵۷
تاریخ خبر:

توئیت‌بازی | واکنش مردم به شروع عصر جدید

روزنامه هفت صبح | روز شنبه گزارشی منتشر کردیم که در این گزارش به ماجرای شروع فصل سوم مسابقه عصر جدید و چالش‌هایی که احسان علیخانی برای شروع این فصل با آن روبه‌روست پرداختیم. رسانه «سینم دیلی» گزارش هفت صبح را بازنشر داد، که باز نشر این گزارش با واکنش‌های جالبی از سوی کاربران این رسانه روبه‌رو شد. ده هزار نفر این گزارش را لایک کردند و حدود ۹۰۰ نفر هم با ثبت کامنت نظراتشان را درباره شروع فصل سوم « عصر جدید» ارائه کرده‌اند. در اغلب کامنت‌ها مخاطبان از اینکه قرار است علیخانی فصل سوم را برای نوروز ۱۴۰۱ آماده کند، ابراز خوشحالی کرده و نوشته بودند که مشتاقانه منتظر شروع فصل جدید هستند.

اما نکته‌ ناراحت کننده‌ای که در بین کامنت‌ها به چشم می‌خورد، ابراز ناامیدی برخی از کاربران از شرایط جامعه و ماجرای کرونا بود. تعدادی نوشته بودند با این شرایط معلوم نیست چند نفراز ما تا آن موقع هستند که بتوانند فصل سوم « عصر جدید» را ببینند. برخی دیگر هم درباره ترکیب داوران نظر داده و به اسامی افراد مورد علاقه‌شان از جمله مهران مدیری برای حضور در جمع داوران اشاره کرده بودند. این واکنش‌ها نشان می‌دهد که عصر جدید به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی تبدیل شده که باید به محض مساعد شدن اوضاع، شرایط تولید آن را مهیا کرد.

کامنت‌ها
وحید سعیدی: عصر جدید یکی از استاندارد‌ترین و بهترین برنامه‌های تلویزیون در سال‌های اخیر و البته دهه‌های گذشته است. ایراداتی دارد که این ایرادات طبیعی است، اما با وجود همین کاستی‌ها که بسیار هم کم است، برنامه شاخصی است که به تنهایی می‌تواند سطح مخاطب تلویزیون را در یک بازه زمانی به شکل حیرت انگیزی بالا ببرد.

‌احمد رنجبر: رسیدن یا نرسیدن عصر جدید به آنتن نوروزی شبکه سه فرع ماجرا است. مهم‌تر سوالی است که مطرح می‌شود: چرا با وجود گذشت زمان طولانی از شیوع کرونا‌، تلویزیون به مدلی تازه از برنامه سازی دست نیافته تا مخاطبی گسترده آن را تماشا کند؟

‌مرجان فاطمی: راستش شرایط به قدری نامتعادل است که زیاد نمی‌شود روی وعده‌های طولانی‌مدت حساب باز کرد. با این حال همین امیدواری برای بهبود شرایط تا نوروز ۱۴۰۱ و پخش مسابقه‌ای بزرگ با تعداد زیادی شرکت‌کننده، خودش اتفاق خوبی است.

کدخبر: ۴۱۱۱۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر