کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۰۰۳۳
تاریخ خبر:

توئیت‌بازی| فوتبال برگ برنده این روزهای تلویزیون

روزنامه هفت صبح | تلویزیون این روزها چندان سرحال نیست و این حال و اوضاع، ربطی به ایام محرم ندارد. شبکه‌ها به‌جز یکسری برنامه روتین، برنامه خاصی برای این مناسبت ندارند، از همین رو تلویزیون این روزها از برنامه جذاب خالی شده و تنها چیزی که به کمکش آمده، پخش مستقیم فوتبال‌های خارجی است.

در واقع شانس با تلویزیون همراه بوده که شروع فصل لیگ‌های مختلف اروپایی با زمان خالی بودن آنتن تلویزیون مصادف شده و تلویزیون می‌تواند با پوشش مستقیم این بازی‌ها کنداکتور خود را پر کند. شبکه سه مدت‌های مدیدی بود که به‌جز ساعات پایانی شب و بازی‌های خیلی مهم، باکس‌های دیگرش را در اختیار فوتبال خارجی نمی‌گذاشت و پخش آنها را به شبکه ورزش محول کرده بود. اما برای خالی بودن دست این شبکه از برنامه جذاب همین بس که آنها مجبور شدند در همین چند هفته باکس‌های بعد از ظهر خود را هم به پخش فوتبال اختصاص دهند.

کامنت‌ها
وحید سعیدی: اینکه شبکه ورزش پشت به پشت هم فوتبال پخش کند، امری است طبیعی و این جزو وظایفش محسوب می‌شود‌، اما اینکه شبکه سه به‌خاطر بازی‌های اول فصل که حساسیت چندانی ندارد، باکس‌های بعد‌از‌ظهر و ساعت هشت خود را به فوتبال می‌دهد، یعنی اینکه برای جذاب کردن کنداکتورش مجبور شده به پخش فوتبال در ساعات خارج از روالش رو بیاورد تا کنداکتورش را کمی جذاب کند.

احمد رنجبر: تماشای فوتبال در روزهایی که تلویزیون خوراک چندان جذابی ندارد،غنیمت است. به‌ویژه اینکه مسابقات لیگ‌های اروپایی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و همین حس زندگی و امید ما را بالا می‌برد.طبعا داشتن قاب مسابقه هم می‌تواند این جذابیت را دوبرابر کند اما به شرط آنکه کیفیتش در حد گزارش ورزشی سال‌های پیش نباشد.

کدخبر: ۴۱۰۰۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر